אחרי ההקלות על הנפט: איראן מכחישה את ההצהרות של ארה"ב על הגרעין

אחרי שארצות הברית הודיעה על חזרתם של סוכני סבא"א לאיראן כחלק מההסכמות בשיחות בשוויץ, באיראן טוענים אחרת: "לא קיימנו כל פגישה עם המנכ"ל, ואין שום תוכנית לאפשר לסוכנות לבקר באתרי הגרעין"

לוגו מעריב צילום: מעריב אונליין
עקבו אחרינו
מתקן גרעיני באיראן
מתקן גרעיני באיראן | צילום: רויטרס
2
גלריה

אחרי שארצות הברית הודיעה אתמול (שני) שאיראן הסכימה להחזיר את פקחי הסוכנות הבין לאומית לאנרגיה אטומית לשטחה, משרד החוץ האיראני מסר: "לא קיימנו כל פגישה עם מנכ"ל הסוכנות הבין לאומית לאנרגיה אטומית בשוויץ, ואין כל תוכנית לביצוע ביקור פיקוח במתקני הגרעין שלנו".

רפאל גרוסי, מנכ''ל הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית (סבא''א)
רפאל גרוסי, מנכ''ל הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית (סבא''א) | צילום: רויטרס

בהחלטה נאמר כי על איראן "לספק לסוכנות מידע מלא על מלאי חומרים גרעיניים" ולהעניק לסבא"א את הגישה הדרושה לה כדי לאמת זאת "ללא דיחוי".

תגיות:
ארצות הברית
/
הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית
/
תוכנית הגרעין של איראן
/
ג'יי. די. ואנס
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף