אחרי שארצות הברית הודיעה אתמול (שני) שאיראן הסכימה להחזיר את פקחי הסוכנות הבין לאומית לאנרגיה אטומית לשטחה, משרד החוץ האיראני מסר: "לא קיימנו כל פגישה עם מנכ"ל הסוכנות הבין לאומית לאנרגיה אטומית בשוויץ, ואין כל תוכנית לביצוע ביקור פיקוח במתקני הגרעין שלנו".
בהחלטה נאמר כי על איראן "לספק לסוכנות מידע מלא על מלאי חומרים גרעיניים" ולהעניק לסבא"א את הגישה הדרושה לה כדי לאמת זאת "ללא דיחוי".