טיסת 9525 מצטרפת לתאונות רבות שקרו בשנים האחרונות, למרות שמטוסים עדיין נחשב לכלי תחבורה בטוח ואמין. אגב, בדיוק היום, בשנת 1968 התרסקה טיסה בווקספורד הארבור, אירלנד, לאחר שהוא צלל לתוך נהר. 61 אנשים שהיו על הסיפון נהרגו.
תאונת המטוס הקשה ביותר בהיסטורייה של חברת אייר-פראנס התרחשה ב-2009, בטיסה שהגיעה מריו דה ז'ניירו לכיוון צרפת והתרסק אל האוקייאנוס האטלנטי ובה כ-216 נוסעים ו-12 אנשי צוות במטוס מדגם A330-200.
לאחר חקירת התאונה, שנמשכה זמן רב, התברר כי נתונים שגויים שהיו על צג הטייס גרמו לו להביא את המטוס למצב של הזדקרות וכמו כן הופסקה פעולת הטייס האוטומטי. שורת הכשלים נמשכה כאשר טייס המשנה לא הצליח לייצב את המטוס והכניס אותו למצב יותר בעייתי, כיוון שלא קיבל הכשרה על הטסת המטוס באופן ידני בשלב הזדקרות. רק שנתיים לאחר התאונה נמשו הקופסאות השחורות מהאוקייאנוס ב-2011.
הטיסה המדוברת ביותר בשנה האחרונה היא כמובן זאת של חברת מלזיה איירליינס, שהמריאה ב-8 במרץ 2014 מקואלה למפור לבייג'ינג, אך עקב תקלה התרסקה ולא נמצאה עד היום. 227 נוסעים נהרגו ואיתם גם 12 אנשי צוות. עד היום לא מצליחים למצוא שום קצה חוט לגבי הטיסה, מה קרה לה ואיך היא נעלמה במצולות. מדינות רבות עזרו בחיפושים, כולל סין, מלזיה, אוסטרליה והודו, אך ללא תוצאות. החיפושים האוויריים הופסקו בחודש אפריל כשגם אירוע טרור לא נשלל, כיוון שהנתונים הראו כי מישהו פעל במכוון על מנת להביא את המטוס למצב בו שהה.
מלזיה איירליינס לא ירדה מהכותרות ולאחר מכן ספגה מכה קשה נוספת, לאחר שטיסה שהמריאה מאמסטרדם לקואלה לאמפור ב-17 ביולי, יורטה ככל הנראה על ידי כוחות רוסים באוקראינה, כש-298 נוסעים ואנשי צוות נהרגו.
מטוס נוסף שהתרסק הוא של חברת "טורקיש איירלנייס", אשר התרסק בנפאל, במטוס עליו היו גם ישראליים. למרבה המזל, הצליח הטייס לבצע נחיתת אונס מוצלחת ורק נוסע אחד נפצע באורח קל.