קופר הפנר, הסמנכ"ל לענייני עיצוב של פלייבוי ובנו של מייסד המגזין יו הפנר, הודה כי הם טעו כאשר החליטו להיפטר מהסמל הבולט ביותר של העיתון. "אני אהיה הראשון שאודה שהדרך שבה המגזין תיאר עירום הייתה מיושנת, אבל הביטול של זה לחלוטין היה טעות", אמר. "עירום מעולם לא היה בעיה כי עירום הוא לא בעיה. היום אנחנו חוזרים לזהות שלנו ומציגים מחדש את מי שאנחנו".
ההחלטה של פלייבוי זכתה גם לביקורת, בעיקר מצד ארגוני נשים. "אנשים צעירים צריכים עצה טובה יותר מאשר 'עירום זה נורמלי'", נמסר מהארגון הבריטי לשוויון למען נשים. "הם צריכים חינוך ראוי למין וליחסים בחג הוולנטיין הזה".