נייקי בחרה פרזנטור שכרע ברך בהמנון האמריקאי, גולשים שרפו את מוצריה

סערה בארה"ב בעקבות המינוי של קולין קפרניק לפנים של הקמפיין החדש של חברת הספורט: "ממתי הדגל האמריקאי הפך לתוקפני?". ערך המנייה של החברה ירד במעל ל-2 אחוזים

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
מעריב אונליין - זכויות יוצרים
מעריב אונליין - זכויות יוצרים | צילום: מעריב אונליין

המנייה של חברת נייק ירדה היום (שלישי) במעל ל-2 אחוז בעקבות הודעתה על כך שקולין קפרניק, שחקן הפוטובול שעורר סערה כשכרע ברך במהלך ההמנון הלאומי, ישמש כפרזנטור שלה בקמפיין "פשוט תעשה זאת" (Just Do It). המהלך של חברת הספורט הצית סערה ברשתות החברתיות באמריקה, שהובילה גם לשריפת מוצרים של החברה.

גולשי טוויטר רבים העלו סרטונים ותמונות בהם הם נראים הורסים לחלוטין את פריטי הלבוש שלהם ממותג נייק, כאשר חלקם אף העלו אותם באש.

"ראשית, ה-NFL (ליגת הפוטבול האמריקאית) כופה עלי לבחור בין הספורט האהוב עלי לבין המדינה שלי", כתב בטוויטר אחד מהם, שון קלאנסי, שגם צירף וידאו בו הוא שורף נעליים של החברה. "בחרתי במדינה. ואז חברת נייק מכריחה אותי לבחור בין הנעליים האהובות עלי לבין המדינה שלי. ממתי הדגל האמריקאי וההמנון הלאומי הפכו לתוקפניים?".

המוזיקאי ג'ון ריץ' שיתף תמונה של הסאונדמן של הלהקה, שגזר גרביים של נייק בתגובה להכרזה על קפרניק כפרזנטור של החברה. משתמשים אחרים הציגו אף הם כיצד הם משחיתים מוצרים של נייק, זורקים אותם לפח, שורפים אותם ועוד.

תגיות:
פוטבול
/
נייקי
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף