"להגדיר מחדש את המשמעות": ברבי כבר לא מושלמת

יצרנית בובת הפלסטיק הפופולרית ברחבי העולם השיקה סדרה חדשה לשנת 2020 המכוונת "להציג נוף רב־ממדי של יופי" ולהגדיל את טווח הייצוג של מגוון האנשים בחברה

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
ברבי עם מחלת ויטליגו
ברבי עם מחלת ויטליגו | צילום: מאטל

"מאטל", חברת הצעצועים האמריקאית המייצרת את הבובה, מסרה כי התוספות החדשות נועדו "להגדיר מחדש את המשמעות של להיות ברבי או להיראות כמו ברבי", וזאת כדי שיאפשרו לילדים "לשחק ביותר סיפורים שהם רואים סביבם בעולם". על בובת הברבי הקירחת אמרה החברה כי היא מקווה שכל ילד שחווה נשירת שיער מכל סיבה שהיא יוכל לראות את עצמו "משתקף" בבובה.

בובות הברבי החדשות, שיהיו זמינות לרכישה במרוצת השנה, מצטרפות ליותר מ־170 בובות מקו האופנה החדש של חברת הצעצועים שהוצגו לראשונה בשנת 2015. הקו החדש מציג 22 גוני עור, 76 סגנונות שיער, 94 צבעי שיער ו־13 צבעי עיניים, כך שהילדים יוכלו "למצוא בובה שמדברת אליהם". יותר ממחצית הבובות שנמכרו ברחבי העולם בשנה שעברה שייכות לקולקציה זו.

תגיות:
מודל היופי
/
ברבי
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף