"מאטל", חברת הצעצועים האמריקאית המייצרת את הבובה, מסרה כי התוספות החדשות נועדו "להגדיר מחדש את המשמעות של להיות ברבי או להיראות כמו ברבי", וזאת כדי שיאפשרו לילדים "לשחק ביותר סיפורים שהם רואים סביבם בעולם". על בובת הברבי הקירחת אמרה החברה כי היא מקווה שכל ילד שחווה נשירת שיער מכל סיבה שהיא יוכל לראות את עצמו "משתקף" בבובה.
בובות הברבי החדשות, שיהיו זמינות לרכישה במרוצת השנה, מצטרפות ליותר מ־170 בובות מקו האופנה החדש של חברת הצעצועים שהוצגו לראשונה בשנת 2015. הקו החדש מציג 22 גוני עור, 76 סגנונות שיער, 94 צבעי שיער ו־13 צבעי עיניים, כך שהילדים יוכלו "למצוא בובה שמדברת אליהם". יותר ממחצית הבובות שנמכרו ברחבי העולם בשנה שעברה שייכות לקולקציה זו.