אי-חשיבותה של רצינות: קמפיין גולדסטאר

זיו לנצ'נר חושב שמטרת הבחירה בדימוי סטריאוטיפי בקמפיין של גולדסטאר היא למכור בהומור. והומור, ראוי שישלמו עבורו מחיר...

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
מעריב אונליין - זכויות יוצרים
מעריב אונליין - זכויות יוצרים | צילום: מעריב אונליין

זיו לנצ'נר חושב שמטרת הבחירה בדימוי סטריאוטיפי בקמפיין של גולדסטאר היא למכור בהומור. והומור, ראוי שישלמו עבורו מחיר...

תגיות:
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף