העונה החמה: ליגת האלופות

מכל חסויות הבירה למיניהן, היוקרתית ביותר היא זו שמעניקה 'הייניקן' לליגת האלופות שתחזור אלינו במהלך פברואר. אז מה בעצם נותנת החסות היקרה למבשלה ההולנדית הוותיקה?

ניר קיפניס צילום: ללא
מעריב אונליין - זכויות יוצרים
מעריב אונליין - זכויות יוצרים | צילום: מעריב אונליין

מכל חסויות הבירה למיניהן, היוקרתית ביותר היא זו שמעניקה 'הייניקן' לליגת האלופות שתחזור אלינו במהלך פברואר. אז מה בעצם נותנת החסות היקרה למבשלה ההולנדית הוותיקה?

לקראת שלבי ההכרעה של ליגת האלופות בכדורגל, כתבתי כאן בשנה שעברה על הסכם-החסות של הייניקן וליגת-האלופות, זה ששולח אותנו לכל מחצית במפעל עם פרסומת קצרצרה ומרצד לנגד עינינו במהלך המשחקים עצמם. ניסיתי להראות אז איך מעבר לחשיפה העצומה, משתמשים ההולנדים בתבונה גם באירועים סביב משחקי ההכרעה באמצעות אירוח VIP ללקוחותיהם הגדולים מסביב לעולם ועוד מגוון אירועים (כמו מסיבה ענקית באיביזה) שהמשחק עצמו עומד במרכזם. הפעם נתרכז בפרסומות עצמן.

גם מבחינת עונות השנה יש כאן עסקה לא רעה: חודשי החורף הקשים ביותר – ממחצית דצמבר ועד מחצית פברואר - הם חודשי פגרה והם גם חודשי השנה שבהם, לפחות בחצי-הכדור הצפוני, נצרכת הכי מעט בירה. נכון שנובמבר הוא כבר חודש קריר-יחסית באירופה, וגם במחצית פברואר עדיין לא שורר בה אביב, אבל עדיין – רבעי-הגמר של המפעל ישוחקו כבר במחצית מארס וצפונה, חצאי הגמר ישוחקו באפריל והגמר – במאי, בדיוק באביב, העונה שממילא מושכת אליה את מאמצי השיווק של הבירה לקראת הקיץ.

תגיות:
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף