טליה לוין ישבה לקפה עם משה מרי, מנכ"ל 'נספרסו' ישראל, ושמעה ממנו על מהפכת הקפה בישראל, וממתי התחילו פה לדבר על קפה כמו על יין...
כשהלכתי לפגוש את משה מרי לצורך הריאיון הזה, נזכרתי באחד המערכונים הישנים היותר מוצלחים ב"ארץ נהדרת" בו נכנס מריאנו אידלמן, שגילם את מרגול, ל'ארומה' ומבקש "בוץ". "אם את רוצה משהו מעורר אני ממליצה לך על המקיאטו גראנדה-גראנדה שלנו", עונה לה הבריסטה עלמה זק, והשאר היסטוריה. משה מרי (46), מנכ"ל 'נספרסו' ישראל שסוגר אוטוטו עשור בתפקיד, מספר שהשוק הישראלי, עשר שנים אחורה, נראה כמעט כמו אותו מערכון מפורסם.

לעולם הקפה הגיע משה מרי מעולם אחר שכולו טוב - מחברת 'בריטיש אמריקן טבקו'. "הכל היה חדש מבחינתי בנספרסו, אבל היה לי ברור אז שיש פה מוצר מדהים, ויש פה פתיחות של לקוחות וידעתי לאן המקום הזה צריך ללכת", מסביר משה מרי. "זה מאד יפה להביט מדי פעם לאחור ולראות איפה היינו פעם ואיך העולם הזה התפתח היום. זה לא רק להכין קפה בבית, זה איזה קפה זה ומאיפה הוא מגיע והלקוחות פתאום רוצים לדעת על המקורות ועל הסיפורים מאחורי הקפה.