טליה לוין פגשה את לוטן ויסמן, מנהלת השיווק של היקבים 'טוליפ' ו'מאיה', ושמעה ממנה על הרגלי שתיית היין בקרב צעירים, ומה לדעתה צריך לשנות בתפישה של תעשיית היין כדי לקדם את תרבות השתייה...
אני מתעניינת מה צעירה בת שלושים, המנהלת כשלוש שנים את השיווק ביקבים 'טוליפ' ו'מאיה', עשתה לפני שהתגלגלה לתפקיד הנחשק הזה: "באתי מעולם הפרסום והשיווק אבל ממש לא התעסקתי ביין", מספרת לוטן ויסמן, "למדתי לאט, לאט, ואני עדיין לומדת. עולם היין הוא עולם ומלואו ותמיד אני מגלה דברים חדשים על העולם המרתק והמדהים הזה, על תרבות היין בעולם, אזורי יין וזנים שלא הכרתי".
לוטן ויסמן מעידה בפני בחיוך שלפני שנכנסה לתפקיד מעולם לא היתה לה זיקה מיוחדת לעולם היין, למרות שהיא בהחלט מוכנה להודות שתמיד אהבה לשתות.
ממוקדת מטרה
לוטן ויסמן מספרת שבנוסף לשיווק היינות של היקבים טוליפ ומאיה המטרה שהיא רואה לנגד עיניה היא, בראש ובראשונה, "ליצור ביקושים מלמטה".