טליה לוין פגשה את רועי הראל, סמנכ"ל השיווק של יקב 'טפרברג', ושמעה ממנו איך נראית חדשנות שיווקית בעידן הדיגיטל, ולמה דברים שרואים בקאן עוד לא רואים כאן...
חשיבה פורצת דרך, זה מה שמאפיין את רועי הראל, סמנכ"ל השיווק של היקב הוותיק בן הכמעט 150 שנה, שהוא כיום היקב שלישי בגודלו בארץ ומתהדר במיתוג ייחודי ומשפחתי. בחודש מאי האחרון נבחר רועי הראל מיקב 'טפרברג' כאיש השיווק של החודש על-ידי איגוד השיווק הישראלי.
וזו לא השמחה היחידה השנה לרועי הראל בפרט, וליקב טפרברג בכלל. השנה השתתף היקב בפסטיבל "קאן", לא זה עם מירי רגב והשמלה המדוברת, אלא פסטיבל פרסום שיווק וטכנולוגיה המתקיים מזה 64 שנים בקאן הסקסית, אליו מגיעים השחקנים הגדולים ביותר בעולם השיווק, להרצות ולקחת חלק בפאנלים מעשירים.