מנהרת הזמן: טל שקד

טליה לוין שוחחה עם טל שקד, מנהל השיווק של חברת שקד, ושמעה ממנו על ההבדל בין שיווק יין לשיווק אלכוהול, ולמה הוא חושב שעם הזמן התחרות דווקא תביא את השוק להיות יותר מאורגן...

טליה לוין צילום: ג'רמי לדנר
מעריב אונליין - זכויות יוצרים
מעריב אונליין - זכויות יוצרים | צילום: מעריב אונליין

טליה לוין שוחחה עם טל שקד, מנהל השיווק של חברת שקד, ושמעה ממנו על ההבדל בין שיווק יין לשיווק אלכוהול, ולמה הוא חושב שעם הזמן התחרות דווקא תביא את השוק להיות יותר מאורגן...

לפני כמעט עשר שנים, נכנסה כתבת יין מתחילה (אני) עם הבנה מאד בסיסית בזנים וקיבולת די קטנה של נוזל האלים ליקב "טריו" לסוג של חניכה. כתבה ראשונה בתחום היין, צימאון לידע והרבה חששות שפגו בערך עם הכוסית השנייה ששתיתי על בטן ריקה. שם פגשתי בפעם הראשונה את טל שקד, מנהל השיווק של חברת שקד, למה שהפך למעין מפגש קבוע אחת לכמה שנים עם ראיון דומה אבל שונה. כי בכל זאת, כל שנה בתעשיית היין בארץ ובעולם היא מעין מנהרת זמן.

תגיות:
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף