באיירן מינכן נראית כמו קבוצה שנקלעה לצרה רגע לפני שתפגוש בשבת במסגרת הליגה את דורטמונד ולאחר מכן בשני רבעי גמר האלופות את ריאל מדריד.



אנצ'לוטי ושחקניו אמנם הפסידו אתמול רק בפעם השנייה העונה בליגה, 1:0 להופנהיים בהרכב חסר למדי (שבעה שינויים נעשו ב-11 לעומת ההרכב שהביס 0:6 את אאוגסבורג בשבת), אבל מפלס הלחץ עלה בעקבות המעידה ההיסטורית - ניצחונה הראשון של הופנהיים על באיירן אחרי 18 משחקים.



הקשר אריאן רובן תקף אחרי המשחק: "אסור שדבר כזה יקרה לנו. במחצית ראשונה לא היינו בכלל במשחק ולמזלנו הפסדנו רק 1:0. במחצית השנייה היו לנו הזדמנויות, אבל הכדור לא רצה להיכנס. חבל שהייתי קפטן והפסדנו".



המאמן קרלו אנצ'לוטי טען שהשוער מנואל נוייר יהיה כשיר למשחק הראשון נגד ריאל מדריד ב-12 באפריל, אבל לא צפוי לעמוד לרשותו בשבת מול דורטמונד (19:30, ישיר בספורוטHD2). "שילמנו על מחצית ראשונה גרועה", הודה המאמן, "בחצי השני היינו טובים יותר, אבל לפעמים אתה נענש על מחצית אחת גרועה בה שחקני הופנהיים הפתיעו אותנו".



בזכות הניצחון הופנהיים מדורגת שלישית ולמעשה היא רק נקודה מלייפציג. מאמן הנבחרת יואכים לאב שנכח במשחק הגדיר אותו "אחד הטובים העונה בבונדסליגה". מאמן הופנהיים, ג'וליאן נאגלסמן, יליד מינכן, הוא אחד המועמדים ברשימה של באיירן להחליף את קרלו אנצ'לוטי כשזה יסיים את תפקידו בקבוצה ב-2019.