מכבי חיפה ערכה הבוקר את מסיבת העיתונאים השבועית, ארבעה ימים לפני שתתארח ביום ראשון בנתניה אצל מכבי תל אביב.



המאמן גיא לוזון נשאל תחילה על עזיבתו הצפויה של תור כריסטיאן קרלסן ואמר: "לא מטריד אותי מי יגיע במקומו, מצדו שיבואו ארבעה מנהלים מקצועיים ולא אחד. אני יודע להסתדר עם כולם. גם בחו"ל וגם בארץ עבדתי עם מנהלים מקצועיים, עבדתי גם לבד ובכל סיטואציה אני יודע להסתדר. זה לא מטריד אותי לרגע"



לוזון לא דיבר ישירות על הנורבגי, אולם לא הכחיש עזיבה אפשרית והוסיף: "מי שיבוא, ברוך הבא. ואם לא יבוא מנהל מקצועי אז זה גם בסדר".



לקראת מכבי תל אביב: "אנחנו עובדים מאוד קשה על הדברים שאנחנו רוצים. השאיפה היא שתמיד נשתפר ונהיה טובים יותר בכל אספקט. זה יקרה רק בזכות עבודה באימונים".



קרלסן. לוזון לא הכחיש את עזיבתו. צילום: ערן לוף



התייחסות לרוקאביציה שמצא את הרשת מול בית"ר: "הוא לא שונה משום שחקן אחר. אם הוא ראוי להיות בהרכב, הוא יהיה בהרכב - וזה לא משנה מה אומרים מסביב. גם עוואד קיבל את ההזדמנות ושיחק טוב, אני לא רואה סיבה להרחיב".



תכניותיו לעונה הבאה בכל הקשור לסגל
: "בשנים האחרונות יותר מדי דיברו במכבי חיפה. לא חושב שזה הוביל לשום מקום ועדיף שנהיה צנועים, שקטים ונבנה קבוצה טובה שתראה את מה שהיא יודעת על המגרש".



על כוכביו שעשויים לחזור בראשון: "עומר דמארי ואלירן עטר, לשמחתי, חוזרים לכשירות, מתאמנים טוב ועכשיו אנחנו מקבלים בחזרה את שני החלוצים הכל טובים בארץ. הליגה תרגיש אותם בהמשך. זו לא הצהרה, זו לדעתי האמת".



חצי גמר הגביע הערב:"אני לא מחזיק אצבעות למכבי תל אביב. שהטובה ביותר תנצח ואני מאחל לשתי הקבוצות בהצלחה"