יובל בעל הנס. הפועל אשקלון פתחה את המחזור במקום האחרון ותסיים אותו מעל הקו האדום אחרי 0:2 בחוץ על הפועל רעננה. בפעם השנייה בתולדותיה הצליחה אשקלון לחבר שני ניצחונות חוץ רצופים בליגת העל, והניצחון הזה שווה הרבה יותר משלוש נקודות. 
המשחק הוכרע בארבע דקות במחצית הראשונה. יוסיפ איבנצ'יץ' ניצל טעות חמורה של עאיד חבשי כדי לדחוק מקרוב את הראשון בדקה ה-30. רז מאיר, שבישל את השער הראשון, נגח את השני בדקה ה-34 לאחר שהשתלט על כדור של איבנצ'יץ' שנהדף מהמשקוף. 
המחצית השנייה הייתה אגרסיבית ואלימה ובמרכזה פציעה חמורהשל מוחמד כליבאת, שספג מכה עזה בכתף ובצלעות, איבד את ההכרה למספר שניות ופונה לבית החולים. שחקני שתי הקבוצות ביצעו כניסות פרועות, כשרעננה לא הצליחה לאיים משמעותית על השער של דלה איינוגבה. 

אשקלון צברה שבע מ-25 הנקודות שלה מול רעננה, שאחרי שניצחה בכפר סבא השבוע והפגינה ספורטיביות, נראתה נורא והמשיכה את היכולת ההתקפית הלדה במשחקי הבית. פער שבע נקודות אמור להספיק לרעננה לשרוד, בעוד אשקלון תלויה עכשיו בעצמה ובמחזור הבא תארח את בני יהודה. 
הרכבים
הפועל רעננה: אריק ינקו, עדי נמני, עידו לוי, עיאד חבשי, ירדן כהן, בן בנימין, יובל שבתאי, אלי בבייב, מוחמד כליבאת, דור חוגי, שמעון אבוחצירה.
הפועל אשקלון: דלה איינוגבה, שניר משען, ברניסלב יובאנוביץ׳, טל מכלוף, אמיר  בן שמעון, רודי חדד, מירקו אורמוש, מושיקו לוגסי, דויד מנגה, רז מאיר, יוסיפ איבנצ’יץ'.
 
מהלך המשחק
 דקה 12
דוד מנגה קיבל כדור 20 מטרים משערו של ינקו, הסתובב ובעט במפתיע, השוער  הדף לקרן.
 דקה 30
0:1 להפועל אשקלון. רודי חדד פרץ מימין, מסר לרחבה, רז מאיר המשיך אל איבנצ'י'ץ' שכבש מקרוב.
 דקה 34
0:2 להפועל אשקלון. איבנצ'יץ' נגח בחוזקה למשקוף, הריבאונד הגיע את רז מאיר שנגח פנימה.
 דקה 54
איבנצ'יץ' הגביה כדור נהדר אל רז מאיר שממצב קורץ החטיא.
 דקה 58
מוחמד כליבאת נפגע וטופל דקות ארוכות על הקרקע. הוא פרק את כתפו, איבד את הכרתו ששבה אליו בעקבות הטיפול הרפואי. טיטלמן נכנס במקומו.