שקד אייל מחולון עושה זאת שוב וקוטף את המקום הראשון באליפות ישראל בג'ו ג'יטסו ברזילאי (bjj) לשנת 2024. שקד רק בן 16.5 וניצח בקטגוריה פתוחה עד גיל 18 ועד משקל 77 ק"ג  ב-no gi (ללא חליפה). שקד הפגין יכולת מרשימה כאשר צבר עוד ועוד נקודות במהלך הקרב עד אשר ביצע הכנעה מרשימה על יריביו עד לניצחון הקרב.

אביו משה אייל מספר: "מגיל 3 בערך כאשר ראיתי את יכולותיו הפיזיות, הנחישות שלו, העוצמה וההתמדה ידעתי שאם ירצה יוכל להיות אלוף ישראל במה שיבחר. כרגע פנינו לאליפות אירופה ובהמשך גם לאליפות העולם. שקד ילד צנוע ,טוב לב וזה חלק בלתי נפרד מאישיותו המדהימה. אני גאה בו כאבא מאוד על מי שהוא ובטוח שיכבוש כל הר שיחפוץ בו. בהזדמנות זו אני גם רוצה להודות למאמן שלו אבי איברגימוב האגדי על כל ההשקעה בשקד והמקצועיות וכמובן לרהב שלום משולם הבעלים של מכון אומנות הלחימה "ללא כפפות" שנותן את הבית ,הרוח והתמיכה עם בערכי התורה כבר שנים".

אבי איברגימוב המאמן של שקד (ובעצמו סגן אלוף עולם): "שקד ילד פלא ,עובד קשה, מגיע לאימונים בכל מצב ומשקיע את כל כולו שנים רבות. אני גאה בו ובטוח שהוא ימשיך לקטוף הצלחות בתחום ברמה הבינלאומית".

מה זה ג'וג'יטסו ברזילאי (bjj)? אמנות הלחימה מתמקדת בגראפלינג, בעיקר גראפלינג קרקע, ומטרתה להגיע לעמדת שליטה ביריב ומשם להכניעו בעזרת בריחים או חניקות.

שקד אייל אמר לאחר הזכייה: "אני רוצה להודות לאבי משה אייל שתומך בי כל הדרך ונמצא שם בשבילי ולמאמן התותח שלי אבי איברגימוב על כל ההשקעה, התמיכה והאימונים המדהימים. כמו כן לרהב שלום משולם הבעלים של מכון "ללא כפפות" שמהווה לי בית שנים רבות".