לאחר שענף הטניס בישראל נהנה מחודשים עשירים באירועים שהתחילו עם מפגש הדיוויס מול צ׳כיה והמשיכו לטורניר ה ATP עמוס הכוכבים: איגוד הטניס מודיע על מקבץ טורנירים בינלאומיים בכל רחבי הארץ כשהשיא יגיע עם טורניר הפיוצ׳ר לנשים ע״ס 60 אלף דולר שיתקיים במיתר באמצע חודש נובמבר.

כאמור, איגוד הטניס מקיים לא פחות משבעה טורנירים בינלאומיים(לבוגרים ולנוער) עד לסוף השנה הנוכחית ודואג לקיים אותם בפריסה ארצית כאשר הראשון יצא לדרך בעפולה השבוע.

פיוצ׳ר ״עפולה אופן״ בחסות ״קבוצת חסון״ לגברים על סך 25 אלף דולר מתקיימת בין התאריכים 29-23באוקטובר. משחק הגמר יתקיים ביום שבת 29.10 בשעה 14:30. הישראלים הבכירים שלוקחים חלק בטורניר השבוע הם דניאל צוקרמן וסער סימון שחקני סגל נבחרת ישראל שיפגשו כבר בשלב רבע הגמר היום אחד עם השני. ישראלי נוסף שהעפיל לרבע הגמר הוא שי בר מנחם שיפגוש את יאנקי מטורקיה.

בין התאריכים 30/10- 6/11 יתקיימו שני טורנירי פיוצ׳ר לגברים ולנשים במרכז הטניס בירושלים על סך 25 אלף דולר כל אחד.  טורניר הגברים ״Jerusalem Open״ וטורניר הנשים על שם מרג׳ורי שרמן. בטורניר הגברים יקחו חלק השחקנים הישראלים הבכירים: בן פתאל, דניאל צוקרמן וסער סימון. בנשים ישחקו לינה גלושקו ושביט קמחי.

בשבוע שלאחר מכן בין התאריכים 6-12 בנובמבר יתקיים פיוצ׳ר נוסף לנשים על סך 25 אלף דולר בקריית מוצקין ולסיום החודש הגדוש באירועים יתקיים טורניר הפיוצ׳ר לנשים במועדון הטניס במיתר ״בי ג׳י בונד מיתר אופן״ המתקיים זו השנה השביעית לזכרו של סרן ליעד לביא ז״ל על סך 60,000 דולר בין התאריכים 13-19 בנובמבר.

גם לשחקני הנוער תהיה הזדמנות להתקדם בדירוג העולמי עם שתי תחרויות בינלאומיות שיתקיימו בסוף חודש נובמבר: תחרות תחרות ITF JUNIOR,  בדרג 2 שתתקיים במרכז הטניס בקרית שמונה ותחרות נוספת בדרג 3 שתתקיים במרכז הטניס בחיפה. בסניורים, יתקיים טורניר המאסטרס המסורתי באילת(9-12 בנובמבר). במהלך חודש דצמבר יתקיימו גם שתי תחרויות נוער – ארצית ואזורית חנוכה, יתקיימו משחקי הפיינל 4 של ליגת WINNER, וכמובן תתקיים אליפות ישראל לבוגרים (9-2 בדצמבר).

הכניסה לכל משחקי התחרויות השונים חופשית כולל משחקי הגמר. לו״ז והגרלות מפורסמים באתר איגוד הטניס.

יו״ר איגוד הטניס אבי פרץ אמר כי "אירוח מספר גדול של תחרויות בינלאומיות בכל הרמות בישראל הינו חלק חשוב בתוכנית האסטרטגית והמקצועית של איגוד הטניס. אני שמח שהתחרויות הופכות מסורתיות וקבועות בכל שנה. אנו רואים בערים השונות אשר מארחות את התחרויות כשותפות פעילות ומשמעותיות ובטוחים שהשיתוף פעולה יימשך ואף יגדל בשנים הקרובות. תודה לכל צוות איגוד הטניס, לספונסרים, למנהל הספורט, למועדוני הטניס השונים ברחבי הארץ שמארחים את הטורנירים וכמובן לערים השונות. בהצלחה לשחקניות והשחקנים הישראלים בשלל הטורנירים הקרובים בישראל"