תקרית מבישה התרחשה אמש בין הפועל חדרה לבני סכנין במסגרת המחזור ה-25 בליגת העל בכדורגל לאחר שאוהדי  סכנין שרקו בוז וקיללו את מנשה זלקה - גם במהלך נגינת ההמנון. כזכור, זלקה גויס למילואים יומיים לאחר מתקפת הטרור הרצחנית ב-7 באוקטובר.

זלקה: "מה שקרה מביש". סילבס: "צרם שלא כיבדו את ההמנון"
בחדרה המומים מאוהדי סכנין: "בושה וחרפה. הם קיבלו את העונש"

בשיחה עם אראל סגל ויריב אופנהיימר, שיתף זלקה בתחושותיו. "הם ביזו את ההמנון שלנו. אין דבר יותר גרוע מזה. הם עשו את זה במופגן בהמנון, זה בכוונה, ואני חושב שהם צריכים לקבל על זה את העונש המתאים. כן צריך לומר לזכותם שהבעלים ניסו להרגיע את הקהל ולהשתיק אותם וזה לא צלח, וזה לא צריך. אבל זה לא מוריד כהוא ממה שהקהל עשה. קריאות כלשהן כלפי שחקן בגלל גזע ודת הוא פסול, וגם מועמדים על זה לדין. אני גם בן העדה האתיופית, וגם את הקללות הללו קיבלתי. זו לא הנקודה. הם תחת מדינת ישראל, הם חיים פה, כשהם שיחקו באירופה הם שיחקו תחת מדינת ישראל. הם ביזו את ההמנון שמייצג את כל מדינת ישראל. אי אפשר לעשות סימטריה בין הדברים", אמר.

עוד הוסיף כי "מה שהם עשו פה, צריך לגנות אותו. קרה פה אתמול אירוע חמור, בשעת מלחמה מבזים את ההמנון שבשמו לא מעט נלחמים עכשיו, לא מעט משפחות איבדו את יקיריהם בשם ההמנון ובשם הדגל הזה. כל מי שנגד המדינה שלו, אני נגדו.  לא אמרתי מילה, לא הסתכלתי לכיוון שלהם, השחקנים של סכנין באו וחיזקו אותי, הם אמרו לי לא להתייחס".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm