המחזור השלישי בליגה האירופית יוצא לדרך עם לא פחות מ-12 משחקים במקביל בסבב הראשון, כאשר במוקד מתארחת ארסנל בשעה זו אצל ספורטינג ליסבון בניסיון להמשיך את התקופה המצוינת. מילאן מארחת את בטיס למשחק מעניין, ואת תשומת הלב של הישראלים תופסים מואנס דאבור של זלצבורג נגד רוזנבורג, ביברס נאתכו שיחכה להזדמנות על הספסל של אולימפיאקוס אצל דודלנג' וקני סייף שפתח בהרכב אנדרלכט נגד פנרבחצ'ה.



זלצבורג - רוזנבורג 0:3 (שידור ישיר בחגיגה אירופית בספורט1)


האלופה האוסטרית עדיין ללא הפסד במפעל, ומפגש נגד הנורבגים לא אמור להפריע למאזן. בכלל, ההפסד האחרון של קבוצתו של דאבור לא הפסידה מאז מאי, ולמרות הכישלון שבהעפלה לליגת האלופות שעדיין צורב בגרון זלצבורג רוצה ללכת עד הסוף בליגה האירופית, לאחר שהגיעה עד חצי הגמר בשנה שעברה. החלוץ הישראלי ינסה לעזור לה במשימה, כשגם הפעם הוא פתח בחוד.



ספורטינג ליסבון - ארסנל 1:0 (שידור ישיר בספורט2)


התותחנים נמצאים בתקופה הטובה ביותר שלהם זה שנים, תחת ניצוחו של המאמן אונאי אמרי. עם 10 ניצחונות ברציפות בכל המסגרות, דברים מתחילים להסתדר עבור ארסנל שאחרי ונגר. אלא שאם יש קבוצה שמסוגלת לעצור את הרצף הזה, זו ספורטינג. גם הפורטוגלים לא הפסידו בליגה האירופית, וגם אם בליגה זה פחות עובד, לספורטינג יש היסטוריה טובה במפעל וכשהיא מארחת, הכל יכול לקרות.



מילאן - בטיס 2:1 (שידור ישיר בספורט4)


מילאן גדולה על הליגה האירופית. כמו רוב הקבוצות הגדולות במפעל גם היא עדיין ללא הפסד, ולמרות ה-1:0 לאינטר בדרבי היא מגיעה למשחק הזה כשהיא בטוחה ביכולתה לנצח. שלוש נקודות אכן יתנו לה כמעט ב-100% את הכרטיס לשלב הבא, אבל אם תיקלע לשרשרת הפסדים היא יכולה למצוא את עצמה מסתבכת.



משחקים נוספים (חגיגה אירופית בספורט1)


דודלנג' - אולימפיאקוס 2:0



אנדרלכט - פנרבחצ'ה 2:2



לייפציג - סלטיק 0:2