גם עומס החום הכבד ששרר במהלך סוף השבוע לא הרתיע את המבקרים הרבים, שמילאו גם חופים בים התיכון ובתי מלון ואתרים שנפתחו באילת ובערבה התיכונה. על פי תחזית השירות המטאורולוגי בבית דגן, לאחר החום הכבד, הערב (מוצ"ש) והלילה בדרום ארץ ובמזרחה ייתכן גשם מקומי. מחר הטמפרטורות יירדו במידה ניכרת, בעיקר במרכז העיר ובנגב והן יהיו רגילות לעונה. עד לשעות הצהריים ייתכן גשם מקומי, בעיקר במזרח הארץ.

מידות החום בתל אביב יגיעו ל-31 מעלות, בירושלים – 30, בחיפה – 26, בטבריה ובלוד – 33, בבאר שבע – 35 ובאילת – 39. ביום שני צפוייה ירידה קלה קלה נוספת במידות החום, אבל בשלישי תחול עלייה קלה, בעיקר בהרים ובפנים הארץ. גם ברביעי צפוייה עלייה קלה נוספת במידות החום.

כאמור, מאז הסרת הסגר ופתיחת החופים, חופי הכנרת ואתרי הטבע, המסעדות ומקומות הלינה באזור הכנרת, בגליל וברמת הגולן, הפכו למוקד עלייה לרגל. למעלה מ-50 אלף מבקרים הגיעו בסוף השבוע לחופי הכנרת, שחלק גדול מתוכם נסגר לכניסה בשל העומסים.

הישראלים יצאו לטייל: אלפים בשמורות הטבע וחופי הרחצה, עומס חריג בכנרת

באיגוד ערים כנרת סגרו אתמול את כל 15 חופי האיגוד בשל עומס מבקרים. גם ביום שישי החופים הפכו למוקד של מבקרים מכל הארץ ובאיגוד נאלצו לסגור לסירוגין חלק מהחופים לכניסת מבקרים. לעיתים, מבקרים מצאו מפלט גם בחופים לא מוכרזים והחנו את כלי הרכב בשולי הכביש ואפילו על מדרכות וכל פיסת קרקע פנוייה.