אירוע הטריוויה של העולם העסקי שכולו תרומה לעצמאות כלכלית לנשים נפגעות אלימות: חברות מובילות במשק הישראלי נרתמות לאירוע שכל הכנסותיו לטובת עמותת "רוח נשית", כדי שיוכלו להשתלב במעגל התעסוקה ולהתחיל עם ילדיהן חיים בטוחים ועצמאיים. את האירוע, שיתקיים בתאריך 11.6.23, ינחה בהתנדבות, זו השנה שניה ברציפות, החידונאי ומלך הטריוויה איתי הרמן.

מיכל דור, מאמנת אישית המקדמת יוזמות חברתיות ובתאל דבח, חידונאית בעלת חברת QUIZ WE, זוכת מי רוצה להיות מיליונר ולעוף על המיליון, פנו לעמותת "רוח נשית", המסייעת לנשים נפגעות אלימות לצאת לעצמאות כלכלית, עם היוזמה לקיים אירוע שיעניק למגזר העסקי הזדמנות לקחת חלק במאבק באלימות, ולהשתלב במעטפת התומכת של נשים נפגעות אלימות, באמצעות השתתפות במשחק טריוויה. 
אירוע Games of Brains  הראשון התקיים בשנת 2022 והשתתפו בו 15 חברות מובילות שנענו לאתגר וגייסו יחד תרומה מרגשת: Gong, Opentext, Philips, Sartorius ,Aurora Labs - תעשיות ביולוגיות IB, שקל ושות׳ - עורכי דין, Chevron, Mend, Neogames, ,Hunters ,Western Digital הארץ, מפעל הפיס, MyHeritage, Applied Materials.

כל החברות הופיעו ביום המאבק הבינלאומי באלימות כלפי נשים על גבי המסך המואר במגדלי עזריאלי בתל אביב, לאות תודה על תרומתן המשמעותית.

זוהר פוקס, מייסד שותף ומנכ"ל אורורה לאבס, שניצחו באירוע בשנה שעברה ומיהרו להירשם אליו גם השנה מסר: "אלימות כלפי נשים ואלימות כלכלית הם נושאים שלצערנו לא רק שאינם יורדים מן הכותרות, אלא ממשיכים ותופסים תאוצה. אנחנו באורורה לאבס יחד עם חברות נוספות המשתתפות בפרויקט תחרות הטריוויה, שמחים לשתף פעולה עם עמותת "רוח נשית" מתוך הרצון לעזור ולו במעט כדי להעלות ולהשאיר את הנושא החשוב הזה במודעות הציבורית".

לפרטים והרשמה: https://bit.ly/3HricOM