בזאר הבגדים "מתלבשות על זה", המוקם כמדי שנה על ידי מרכז הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית בתל אביב, וכל הכנסותיו הולכות לטובת פעילות המרכז, יתקיים כמיטב המסורת בסוף השבוע הקרוב. הבזאר יכלול השנה מעל 40 אלף פריטים, 700 מעצבים ומעצבות שתרמו את בגדיהם ו-800 מתנדבות ומתנדבים שיעזרו בהקמת הבזאר, ביניהם גם אסירות מכלא נווה תרצה. 
בין שלל הפריטים יכלול השנה הבזאר בגדים לנשים, גברים, ילדים, כלי בית, עציצים, ספרים, אקססוריז, נעליים, שמלות כלה ואף בגדי היריון. בנוסף, השנה גם בתי הקפה שפועלים באזור הבזאר הודיעו כי יתרמו את כל הכנסותיהם למרכז הסיוע באותם הימים בהם הבזאר מתקיים. 
איך כל זה מוקם? בראיון ל"מעריב אונליין" מספרת מנהלת המרכז, מרים שלר, על היום בו נולד הבזאר, לפני 16 שנה: "היינו אז במצוקה כלכלית מאד גדולה, לא יכולנו לסיים את השנה בכלל, וחשבנו לעשות איזושהי מכירה. אז הקמנו מכירה של מעצבים ומעצבות, הצטרפו אלינו 40 מעצבים וכך הצלחנו לגייס הרבה מאד כסף. השנה אין כמעט מעצב ומעצבת בארץ שלא משתתפים". 

"זה ממש אירוע חסר תקדים בקנה מידה כזה בארץ. אנחנו במרכז רואות את הרוע הכי נוראי שיש בחברה הישראלית, ומצד שני אנחנו רואות את הצד הכי יפה של ישראל. היומיים האלה הם חוויה", מספרת שלר, ומוסיפה עד כמה הבזאר מהותי לקיום המרכז לסיוע: "ההכנסות של הבזאר מהוות מרבע עד שליש מהתקציב שלנו. זה מאפשר לנו להפעיל שלושה קווי חירום לנשים וגברים, וגברים דתיים וחרדים".

"עלייה של 100% בפניות גברים" 
 
פעילות המרכז לסיוע כוללת היבטים שונים, בהם ליוויים למשטרה, לבתי החולים, להליך הפלילי בפרקליטות ואף פגישות פרטניות. שלר מספרת כי "יש לנו מעל 10 אלף פניות בשנה, החלוקה היא בערך 20 אחוז גברים שפונים ו-80 אחוז נשים שפונות. לגברים מאד קשה להודות שהם עברו פגיעה, בגלל התכתיבים החברתיים שקובעים שגבר שנפגע מרגיש מיד שהוא לא 'היה גבר' כי הוא לא הצליח להגן על עצמו. יש לנו גם מעל 30 קבוצות תמיכה שאנחנו מלוות במרכז, ומעל חמשת אלפים סדנאות שאנחנו מקיימות במגוון מקומות, בהם לבני נוער ולאנשי חינוך". 
כמו כן שלר מוסיפה כי במהלך השנים מספר הפניות הולך וגדל, וקיים צורך בהגדלת הפעילות של המרכז. "יש לנו עלייה של חמישים אחוז בקו של הנשים, ועלייה של מאה אחוז בקווים של הגברים. ברגע שיש לגיטימציה לעלות את הסיפורים, הסיפורים עולים. עם זאת, רק 17 אחוז מהנשים שפונות אלינו מגישות תביעה במשטרה, ואנחנו יודעים ש-84 אחוז מהתיקים שנפתחים נגמרים ללא הגשת כתב אישום. אין הרבה אמון במערכת, והן פונות אלינו כי זה אנונימי ודיסקרטי". 
"הבזאר מאפשר לנו להעניק את כל השירותים האלה, זה נותן לנו אפשרות לעשות המון הרצאות ועבודה עם בני נוער. המון עבודה לשינוי תודעה. היעד שלנו לא נגמר, כי כל הזמן הצורך רק הולך וגדל, וככל שיש יותר מודעות, יש יותר הצפה ויותר נשים וגברים שזקוקים לשירותים שלנו", מסכמת מנהלת המרכז.