בשבוע שעבר נודע כי מועדון הפוסיקט לא ייסגר. גילוי נאות - סיימתי שם לילות רבים של בילויים ליליים בישיבה על דרינק על הבר עם חבר טוב שלי, אחד השותפים שם. פחות לאפ דאנס ויותר שיחות שיכורות עם לוטוס (שמה האמיתי שמור במערכת). אפילו הייתה לנו קבוצת וואטסאפ בשם פוסיכיף.

נאלצתי לגגל קצת כדי לחפש לעצמי צידוקים הגיוניים מדוע חשפנות היא לא דבר נורא. אחרי כמה כתבות ואינספור מחקרים, מודה שחיפשתי נושא אחר לכתוב עליו.

בסופו של יום אני אדם די לוגי, וכל המספרים מצביעים על כך שמדינות שאימצו את המודל הנורדי, כזה שמכיר בכך שזנות היא תופעה של אלימות של גברים כלפי נשים, צמצמו את תופעת הזנות ב- 75%. מה הקשר לחוק הנורדי? טוב, אני לא רואה הרבה הבדל בין חשפנות וזנות. בשניהם אישה מוכרת את גופה, ההבדל היחיד הוא איפה היא מציבה את הגבול.

האמת שעד לרגע שנחשפתי לכתוב, לא ראיתי גם פסול בזנות. אישה בוחרת מה לעשות עם גופה והיא הריבונית היחידה עליו. יש בזה אפילו מעט כוח. אלא שאז נתקלתי גם בטענה שאומרת שהשליטה בנשים בזנות מעוררת בחלק מהגברים את האמונה שהם יכולים לשלוט בנשים כולן, וכדוגמא נתנו את הפניות המיניות ברחוב או ברשתות החברתיות.

הפגנה נגד זנות בתל אביב.


האינסטינקט הראשוני שלי הוא לטעון שאין קשר בין הדברים. אבל האומנם? אני חיה בסביבה שמסיימת בילוי במועדון חשפנות, שמזמינה נערות ליווי. מנגד אני שומעת אמירות של נשים שמעדיפות שהגבר שלהן ילך לנערת ליווי מאשר ינהל רומן. יש גם נשים שמוכנות שינהל רומן כל עוד הוא עושה את זה מספיק בשקט. האמונה הרווחת בחברה סביבי היא שגבר הוא גבר וזה 'פיזי בלבד' אצלו וזה 'חזק ממנו'. ואם האישה רוצה זוגיות שקטה היא צריכה לקבל את העובדה שהוא יחטא מהצד. 

כמו שכתבתי בטור הקודם שלי, זה קשקוש גמור בעיני. כשם שגבר לא הולך ברחוב וקופץ על בחורה שעושה לו את זה כי הוא מבדיל בין טוב לרע ודוחה סיפוקים שלו, הוא יכול לדחות אותם גם מתוך הבנה שיפסיד אדם שיקר לו. גבר הוא גבר, לא בהמה.
 

בטוחה אגב שיש כמה כאלו שלא חיים את חיי הלילה של תל אביב. כמה חננות הייטק חמודים כאלו שיספקו לי מלא שעות שינה רגועות בלילה. אבל מה אני אמורה לעשות איתם? חיים שקטים גורמים לי לאלרגיה. המחשבה על לחזור למישהו חמוד ובטוח, לצפות איתו ב"עובדה" עם אילנה דיין וללכת לישון בחצות גורמת לי לרצות לשתות שייק ציאניד.

ניסיתי חיים כאלו. בחיפה. אהבתי מאוד לכל אלו שאומרים שאהבה מתגברת על כל המכשולים. השארתי שם את הדברים וחזרתי לתל אביב. אבא שלי אסף אותם. אז אחרי שברירה אחת ירדה מהפרק, נראה שנותרו לי רק שתיים. או לקבל את זה שהוא ינהל רומן עם חשפנית מהפוסיקט. אה - גם שם הייתי. וסיימתי את מערכת היחסים. אז בעצם נותרה לי רק ברירה אחת.

מתחילה לאסוף חתולים. אני כנראה אשאר רווקה לנצח.

מיאו.