"כדי לגרום ליותר נשים לעסוק במקצועות טכנולוגיים, יש לעשות מעשים בעניין, ולא רק דיבורים", כך אומרים ב-eBay ישראל, וגם עושים. החברה יזמה את פתיחתו של סניף she codes במשרדיה בנתניה, במטרה להעניק לכמה שיותר נשים ישראליות הזדמנות להיכנס לתוך עולם התכנות והטכנולוגיה. 



כ-100 נשים, המגיעות ממגוון תחומים שונים, התכנסו במפגש הפתיחה של קורסי she codes שיתקיים מדי שבוע בהדרכתן של חברות הצוות ועובדות eBay. במהלך הקורס ילמדו הנשים שפות תכנות שונות, שיועברו באמצעות הרצאות מקוונות ותרגולים וכן למידה עצמאית, בהדרכתן כאמור של 15 מדריכות טכנולוגיות מתנדבות. 



לפני כשבועיים החל המחזור השני של הקורס, שיימשך עד לסוף יולי, וב-eBay כבר נושאים את עיניהם קדימה למחזורים נוספים שייפתחו בהמשך ברחבי הארץ. חשוב לציין, כי הקורסים ניתנים בחינם ומיועדים לנשים בכל הגילאים ומכל תחומי החיים. 



רוני גוניקמן, מנהלת הסניף החדש she codes;eBay ומתכנתת ב-eBay, אומרת כי "מהרגע שהתחלתי לעבוד ב-eBay ראיתי את הפוטנציאל האדיר הטמון בפרויקט מסוג זה. eBay מעסיקה אחוז גבוה של נשים גם כמתכנתות וגם כמנהלות צוותים, יש פה המון יוזמה ורצון אמיתי לחולל שינוי חברתי בישראל וזאת באמצעות קידום נשים ואוכלוסיות שונות ומגוונות". 



לדברי רות פולצ'ק, מייסדת ומנכ"לית she codes: "אנו מודות לeBay על שיתוף הפעולה עם השקת הסניף החדש בנתניה. זהו צעד נוסף בדרך ל-50% מתכנתות בהייטק. חזון ה-50% נשים בתעשייה הוא חזון בר ביצוע שיכול וצריך להתקיים, ללא סייג. שיתוף פעולה זה ושיתופי פעולה נוספים מסוג זה, מנכיחים ומאפשרים להגשים את החזון ואנו מברכות את eBay על שותפות לחזון זה, יחד אנו מובילות את התעשייה בצעדי ענק קדימה".