שחקנית אמריקאית העידה כי כוכבת הסדרה "סמולוויל", אליסון מאק, שיכנעה אותה להצטרף לכת, שבה בסופו של דבר הפכה ל"שפחה" בתוך קבוצת מין סודית ונסחטה להישאר בשקט. לפי דיווח היום (שלישי) ברשת CNN, השחקנית, שזוהתה רק בשם ניקול, העידה במשפטו של מנהיג הכת "נקסיום", קית' רניירי, הנאשם בניו יורק בפשע מאורגן, סחר במין, סחר בבני אדם וניצול מיני של ילדה. נקסיום שיווקה את עצמה כארגון המציע קורסים ב"עזרה עצמית" שבהם השתתפו כ-17 אלף בני אדם ברחבי העולם. 
ניקול סיפרה בעדותה כי עברה מלוס אנג'לס לניו יורק ב-2014, בניסיון להניע את הקריירה שלה. החבר שלה לשעבר הציע לה לקחת סדרת קורסים המוכנה "המקור", אותה הציעה נקסיום. השחקנית אמרה כי הקורסים שילבו משחק ופסיכולוגיה, והיא קיוותה כי יעזרו לה להתגבר על פחדיה במבחני בד. "הייתי נלחצת נורא באודישנים. תמיד ניסיתי להשתפר בכל דרך שהיא", סיפרה. 
בן זוגה לשעבר סיפר לה על חברים מפורסמים ומצליחים בנקסיום, בהם מאק, אמיליו סלינאס, בנו של נשיא מקסיקו לשעבר, וקלייר ברונפמן, יורשת ההון של יצרנית האלכוהול סיגראם. מאק וברונפמן הודו באישומים שהוגשו נגדם בפרשה. חברי הארגון סגדו לרניירי, וכינו אותו "האדם החכם ביותר בעולם". ניקול סיפרה למאק על חששותיה בעקבות המעבר לניו יורק, וכוכבת הטלוויזיה שיכנעה אותה ב-2016 להצטרף לקבוצת חונכות לנשים בלבד שנקראה "השבועה". חברות בו דחפו אחת את השנייה להתגבר על פחדים ולהתחזק, פיזית, נפשית ואינטלקטואלית.


"שפחה ואדונית"
 
"היא אמרה שזה בדיוק מה שהייתי צריכה כדי לצאת מהמקום הרגשי שהייתי בו", אמרה. על מנת להצטרף לארגון ניקול נאלצה לתת מידע מזיק על משפחתה. היא העידה כי מאק שיכנעה אותה לכתוב מכתב לעיתון מקומי שבו טענה טענה שקרית כי אביה התעלל בה מינית. נאמר לה כי היא מעכשיו בקשר של שפחה ואדונית עם מאק, והיא צוותה לא לשכב עם החבר שלה ולהתנזר שלושה חודשים. היא ביקשה אחרי זמן מה לעזוב את הקבוצה אך היא סירבה.
מאק נתנה לה אז מטלה: ליצור קשר עם רניירי עד שיגיב. לבקשתו, היא החלה לצאת איתו להליכות ארוכות בהן שוחחו. בוקר אחד לפני הליכה, מאק אמרה להגיד לרניירי כי תעשה כל דבר שיבקש: "לכי תהיי שפחה טובה". בנקודה אחת, רניירי ציווה עליה  להתפשט ולשים כיסוי עיניים. הוא הסיע אותה לאזור מיוער והוביל אותה לבקתה. מנהיג הכת קשר את ידיה ורגליה לשולחן. היא חשה אז שמישהו מבצע בה מין אוראלי. "הבנתי שיש עוד מישהו בחדר", העידה. 
ניקול הבינה מאוחר יותר כי מי שביצעה בה מין אוראלי הייתה אישה. לטענת התביעה, רניירי קיים יחסי מין עם האישה כשהייתה קטינה. ניקול העידה כי מאק ביקשה ממנה לחתום על חוזה לפיו היא השתתפה בפעילויות מרצונה החופשי אך היא סירבה. לאחר שעזבה את נקסיום ב-2017 היא ביקשה את המכתב המזיק שכתבה אך מעולם לא קיבלה אותו. "מרגע שנפרדתי, לא היה רגע אחד שבו אני לא אסירת תודה שאני כבר לא במצב הזה יותר", אמרה.