רוצו לקנות: מייגן מרקל, הדוכסית מסאסקס ואשתו של הנסיך הארי, ערכה את גיליון ספטמבר של המגזין "ווג" הבריטי, שכבר הוכתר למהדורה המשפיעה ביותר בשנת 2019 בעולם מגזיני האופנה.



עם זאת, אל תצפו לראות את מרקל על שער העיתון, שכן על השער החליטה הדוכסית להציב 15 תמונות בשחור ולבן של נשים המעוררות שינוי ו"פורצות מחסומים". 



הדוכסית הוזמנה תחילה על ידי העורך הראשי של המגזין, אדוארד אנניפול, לפקח על הגיליון הבריטי, והשניים החלו לעבוד יחד עוד מאז ינואר השנה. אנניפול הוא קול המעודד לשינוי המגוון והאתיקה בתעשיית האופנה מאז שמונה לתפקיד העורך בשנת 2017, והיה לעורך השחור הראשון בווג. 



שער המגזין ווג של גיליון ספטמבר. צילום: גטיאימג'ס



נושא המהדורה של גיליון ספטמבר שנבחר על ידי הדוכסית והעורך אנניפול הוא "כוחות לשינוי", שנכתב גם ככותרת על שער המגזין, המורכב כאמור מפסיפס של דיוקנאות שצולמו על ידי צלם האופנה המוערך פיטר לינדברג. בין התמונות נמצאת השחקנית ג'יין פונדה, הנערה שנלחמת למען שינוי באקלים גרטה טונברג, ראש ממשלה של ניו זילנד ג'קינדה ארדרן, והדוגמנית כריסטי ברנס. 



בהצהרה אמרה מרקל כי "שבעת החודשים האחרונים היו תהליך מתגמל של יצירה ושיתוף פעולה עם אדוארד במטרה לקחת את גיליון האופנה הנקרא ביותר השנה ולהפנות את המיקוד שלו לערכים, גורמים ואנשים המשפיעים על העולם היום". מרקל היא האורחת הראשונה שהוזמנה לערוך את המגזין הבריטי מאז שהוקם בשנת 1916.