סבב המינויים הצה"לי שפורסם בתחילת השבוע כלל שבירה נוספת של תקרת הזכוכית, כאשר אל"מ נ' מונתה לתפקיד קצינת המודיעין של פיקוד מרכז. היא האישה הראשונה שמונתה לתפקיד. "ממשיכה לצעוד קדימה בגאווה במסלול הליבה המודיעיני-מבצעי בשדה וביחידות אמ״ן. גאה לשרת באמ״ן ונרגשת מהאחריות הרבה. מודה למפקדיי על המינוי", אמרה לאחר פרסום דבר המינוי. 
לאורך שירותה הצבאי נ' מילאה תפקידים שונים בהם רבים בשטח והיא נחשבת לקצינה מוכשרת ומוערכת, ולא רק במטה אוגדה פיקוד צפון. למעשה, אין סיבה בעולם שקצינת מודיעין, שעברה בכל התחנות הרלונטיות לא תהיה קצינת מודיעין. יש הטוענים כי רק לפני שש או שבע שנים מינוי מהסוג הזה היה נחשב להזוי ולא הגיוני, אבל כיום כבר יש מפקדת טייסת אז אין שום מניעה לאישה לכהן בתפקיד כזה. 
במטכ"ל אין כיום נשים בתפקידים בכירים, כי אין הן לא נוכחות מספיק למטה מתחת לצמרת הפיקוד. רוב החברים שם הם לוחמים לשעבר ואז יש נטייה לתת תפקידים בעיקר לגברים. הצבא צריך להיות פרקטי ומקצועי ולמנות אנשים על פי הכישורים שלהם ולא על בסיס המגדר. עצם המינוי מבטא את ההערכה כלפיה, שכן קמ"ן מודיעין זה תפקיד יוקרתי. הצבא צריך להתאים את המסלול בצורה שיתאים לנשים ויאפשר להן לפתח חיי משפחה נורמליים.