נשות קרן 'אריה יהודה ישראל' הגיעו לביקור בפרויקט המרתק 'רוקמות עתיד' שהתקיים בכפר הסטודנטים איבים שבעוטף עזה, כאשר הן נפגשו שם עם נציגי 56 משפחות עולים שהגיעו לארץ בשנה האחרונה.



העולים נקלטים בכפר לתקופה של שנתיים, בהן מעניקים להם חינוך ואפשרויות תעסוקה, ויחד עם זאת הם מקבלים גם כלים שיעזרו להם להתאקלם בארץ, עד שיצאו להשתלב בקהילה.



אחד מהשיעורים המרכזיים של הפרויקט, בו לקחו חלק נשות הארגון בעת ביקורן, נקרא 'קורס רוקמות', אשר מיועד להעצמת עולות חדשות מאתיופיה, בנות הגיל השלישי. הקורס נמשך כחצי שנה בעזרת התרומה של הקרן.



ראש מועצת שער הנגב, אופיר ליבשטיין, סיפר כי ״זוהי הזדמנות נהדרת לנשות הגיל השלישי יוצאות אתיופיה להראות את התרבות שלהם דרך הרקמות המסורתיות ועבודות האמנות. זה לא סתם חוג, אלא הזדמנות להביע את כישוריהם וכישרונותיהם, לשוחח על ההשתלבות ועל האתגרים שבדרך. הרקמה היא חיבור של שורשים עם התהוות חדשה פה בארץ״.



הנציגות שהגיעו לביקור, המכונות גם 'אריות יהודה', הן: ורדה בן ברוך, האחראית מטעם הקרן על הפרוייקט, שרה אורן, יו״ר ועדת פרוייקטים, רותי פרחודניק בן בסט, רכזת הקרן, אביבה מנדלר, רינה גן, בת שבע שטראוכלר, רות סלומי, טובה קרונפלד, אלן אידלמן וסיגל בר-און, נשיאת הארגון יו״ר משותף מפעלי ד״ר פישר. אליהן הצטרף המעצב הידוע, יובל רביד, שמתעניין בשיתוף פעולה.



בר-און, נשיאת הארגון, הודיעה כי "כל פעם אני מתרגשת מחדש בעת ביקור בפרוייקטים להעצמת נשים בהם אנו באריה יהודה ישראל תומכות , אך הפעם היה מרגש שבעתיים היות שהשיחה עם העולות החדשות התנהלה תחילה באמצעות מתורגמנית אך בסיומה התחבקנו ותיקשרנו ללא מילים. כולי הערכה לנשים המקסימות האלו שעלו ארצה בגיל מבוגר ומביאות לנו את התרבות העשירה והמיוחדת שלהן".