חושף פרשת הכדורגלנים והנערות, וכתב חדשות 13 אלמוג בוקר, התראיין היום (ראשון) לבן כספית ודידי הררי ב-103FM וסיפר על התחושות האישיות שלו לאחר פרסום הפרשה: "בתוך כל השבוע וחצי המטורפים האלה שעברו מאז פרסום הסיפור, זה הפך להיות סיפור של בעד ונגד, או אפילו יותר קיצוני, של ימין ושמאל".

לדבריו, "בסוף אנשים שוכחים שיש כאן שתי נערות בנות 15 וחצי שעוברות תקופה קשה מאוד, ובמקום לחזק אותן תוקפים אותן ומאיימים עליהן איומים ישירים, וזו לא פניה אחת ולא עשרות, אלו מאות הודעות. יש פה עניין מוסרי שאמור לגעת בכולנו ויש לי תחושה שכולנו או לפחות ברובנו, ואנו מנסים לברוח ממנו".

על הביקורת הציבורית שחטפו הבנות אמר בוקר בכאב כי: "אני לא חושב שלילדות בנות 15 יכול היה להיות חלק בתוך הסיטואציה הזאת. טבעי בעיני שבנות 15 לא יודעות לקבל את ההחלטה האם זה נכון או לא נכון, ולא יודעות לעשות את החישוב של מה יקרה עוד שעתיים. הן יודעות דבר אחד, הן רוצות להיות ליד האנשים החזקים, כמו כולנו אגב, לכולנו יש רצון להיות ליד מפורסמים. הכדורגלנים הם חבר'ה שנושקים לגיל 30 שלאחד מהם יש ילדים, אז איפה המחשבה שלהם הייתה בתוך השלוש שעות האלה? הבנות האלו הן הקורבן, הן לא צדו את הגברים, הגברים האלה צדו אותן". 

בפוסט שפרסמת כתבת קטע שאומר שהייתה לך דילמה מאוד גדולה, האם הפרסום הזה יגרום לבנות יותר נזק מתועלת. מה אתה חושב היום?
"זו דילמה שנמשכה כמה ימים כי בסופו של  דבר שמרגע שזה מתפרסם שזה יגרום להן נזק , על זה אין ספק. אני גם חושב שזה גרם להן נזק, עצם העובדה שהן מקבלות את האיומים על זה, יש חלק לפרסום. אבל יחד עם זאת בסופו של דבר הפרשה הייתה מתפוצצת בשלב כזה או אחר, ואני חושב שהיא יותר גדולה משתי הבנות הספציפיות האלה, זו פרשה שנוגעת לפרשות שלך דידי ולבנות שלי ושל כולנו, ונראה לי שעצם הפרסום של הפרשה הזו יעיר את כל מי שעד עכשיו חי בתחושה שהכל מגיע לו ובגלל  שיש לו כוח הוא יכול לגעת ולהביא אליו הביתה כל ילדה בת 15, 16 או 17".

אתה באמת חושב שזה ייעשה?
"כן , חד משמעית".

אלמוג בוקר (צילום: אור דנון)
אלמוג בוקר (צילום: אור דנון)

כי היו פיצוצים של סיפורים כאלה בעבר מאוד גדולים וכאילו נראה שהעולם כמנהגו נוהג וזה ממשיך אחרי.
"אני חושב שמצד אחד אצל השחקנים זה יעשה משהו, כי לא מדובר פה רק בשחקני מכבי זה חשוב להגיד, גם במשטרה מבינים שזה דפוס התנהגות של כדורגלנים בכלל בכל הארץ לנסות למשוך אליהם את אותן מעריצות, ומהצד השני יש גם אותנו ההורים, וזה יגרום לכולנו להסתכל יותר ולעקוב אחרי הילדות שלנו".

בסיום השיחה, התייחס בוקר לטענה כי הבנות המעורבות בפרשה השתמשו בתעודת זהות מזויפת על מנת להשתתף במסיבה של שחקני הכדורגל: "תעודות הזהות הן ספין, זה השתמשו בתעודות כדי להיכנס למועדון איזה חודש קודם של גילאי 17 פלוס, הן לא הציגו את זה לשחקנים שהן הגיעו אליהן הביתה".