מי שצפה בסרט הקאלט 'קלולס', שיצא לאקרנים בסוף שנות ה-90, וודאי זוכר את הסצינה בה שר הורוביץ', הדמות הראשית, תיכוניסטית בת עשירים מבוורלי הילס, עומדת בפתח חדר הארונות המפואר שלה, כשלצידה מסך מחשב שמרכיב עבורה, בלחיצה בלבד, את המתלחה האולטימטיבית. הקטע שהפך ברבות השנים לפנטזיה של מיטב חובבי וחובבות האופנה, הפכה בעידן הדיגיטלי, בו יש אפליקציה ואתר המיועד כמעט לכל דבר ועניין, לבר הגשמה.
למי השירות מתאים? למעשה, לכולם, כל מי שאוהב אופנה וחסר זמן לעבוד בזה במשרה מלאה. לדברי כסליו, מי שרוצה לפטור את עצמו מהחיפושים וה'שיטוט אינסופי ברשת', ומעוניין לעבוד עם איש מקצוע שניתן לסמוך עליו, ימצא באתר את הפתרון הראוי והקל ביותר. הרעיון הבסיסי שעומד מאחורי המיזם הוא הנגשת השירות שנחשב, בדרך כלל, לנחלתם של הסלבריטאים, המפורסמים והעשירים בלבד, ולאפשר פתרונות נגישים לאוהבי האופנה והסגנון באשר הם.
כסליו, תל אביבית במקור, מתגוררת כעת בניו יורק עם בעלה ובנה בן ה-3. היא בעלת תואר שני בפילוסופיה של המדעים והרעיונות באוניברסיטת תל אביב, שהלכה עם הלב ופנתה לשילוב שני תחומי עניין מרוחקים: טכנולוגיה לאופנה. "תמיד הייתה לי תשוקה לשני התחומים האלו, וכשהבנתי שיכול להיות פתרון טכנולוגי לבעיה אוניברסלית, של אנשים שלא יודעים מה לקנות או איך לקנות בגדים ברשת. החלטתי להשקיע את כל מרצי בבניית חברה שתפתור בדיוק את הבעיה הזו. למזלי - מצאתי שותפות לדרך ולחזון, והצלחנו לבנות מוצר שעוזר לאנשים בכל העולם להרגיש טוב יותר, וגם לקנות בגדים בצורה חכמה יותר".
זו אחת הסיבות שהמוצר שלנו הפך לאהוב מאד בארה"ב. החזון שלנו לשירות וגם לסטיילינג פרימיום, אבל במחיר נגיש, אומץ מהר מאד על ידי המשתמשים האמריקאים, ויש לנו קהילת משתמשים ומשתמשות מאד גדולה ואוהבת. הרבה מאד מהלקוחות שלנו אפילו נרשמים לשירות חודשי, ולא קונים בגדים ללא הסטייליסט שלהם".
בנוסף, הקמנו 'מועצת האופנה', שכוללת את עשרת הסטייליסטים הבכירים בתעשיית האופנה העולמית, וזה עזר לנו מאד לבנות את האמון הציבורי להעלות את הערך שלנו כמותג. השאיפה שלנו לעתיד זה להמשיך לעבוד עם אנשי המקצוע הטובים ביותר, להמשיך לתת שירות ברמה גבוהה ולעזור למיליוני אנשים להרגיש טוב יותר עם מה שהם לובשים".