עדויות נוספות נחשפות: ימים ספורים בלבד לפני הקראת גזר הדין של השחקן משה איבגי, שהורשע בביצוע מעשה מגונה, עדויות נוספות משחקניות ששיחקו לצידו בעבר ממשיכות לצוף על פני השטח ולהיחשף. השחקנית אנה סטפן, ששיחקה לצידו של איבגי בעבר, סיפרה היום (שני) בראיון שהעניקה לאתר "וואלה!" ובהמשך לחדשות 12, כי הוטרדה מינית על ידי מי שנחשב עד לאחרונה כגדול השחקנים בתעשייה, ואף הגישה נגדו תלונה במשטרה, שנסגרה בהמשך בשל התיישנות המקרה. 

לטענת סטפן, היכרותה עם איבגי החלה בזמן חזרות להפקה שכללה שחקנים מוכרים נוספים, ביניהן השחקנית המנוחה רונית אלקבץ. דקות לאחר פגישתם הראשונית, ניסה השחקן לנשק אותה בכוח במהלך החזרות. "הגעתי לחזרה הראשונה, זו הפעם הראשונה שראיתי את איבגי. מן הסתם, התרגשתי מאד. הרי הוא 'מלך התעשייה', ואני שחקנית צעירה בתחילת הדרך. הוא ביקש שנישאר לבד, ותוך זמן קצר אמר לי 'עזבי את הטקסט, לא צריך לעבוד עליו, העיקר שתהיה בינינו כימיה'", שיחזרה בראיון.

את ההמשך היא מתארת כך: כשהשיבה שהיא מרגישה לא בנוח עם אופן החזרה הלא אופייני, וציינה בפניו כי היא מעדיפה לדבוק בתסריט, התקרב אליה איבגי, תפס אותה וניסה לדחוף את לשונו לפיה. סטפן ציינה כי הדפה אותו ויצאה מחדר החזרות בסערה, אלא שאז גילתה שלסירובה היה מחיר, זאת לאחר שכמה ימים לאחר מכן קיבלה הודעה על פיטוריה. 

אנה סטפן  (צילום: צילום מסך N12)
אנה סטפן (צילום: צילום מסך N12)

כשנשאלה מדוע לא השמיעה את קולה מיד לאחר המקרה, אמרה "זו הייתה מילה שלי נגד מילה של אחד השחקנים הגדולים בארץ. מה הייתי אומרת, שפיטרו אותי כי הוא ניסה לנשק אותי בכוח? הוא היה אומר שהסיבה זו שאני שחקנית לא טובה, ולמי היו מאמינים?". עם זאת, טענה כי היא דווקא הציפה את שקרה בקרב חלק מחברייה בתעשייה, ונחשפה כתוצאה מכך לעדויות רבות נוספות, הנשמעות דומות למדי לסיפור שלה. "הבנתי שאני לא לבד, ושיש מעל ל-20 נשים שהעידו נגדו, ואני יודעת שיש עוד נשים שלא העזו", אמרה. 

על ההחלטה לחשוף את הכל, אמרה בהקלה: "זה שחרור, עברתי ממעמד של קורבן למעמד של כוח, כי חשפתי את האמת ויש בזה עוצמה. ידעתי שהאמת איתי. אני לא מצטערת על כך שלא חשפתי את זה לפני כן, משום שהרגשתי שאני לא יכולה - אבל היום זה לא המצב".

פגישה מחודשת בין השניים אירעה על סט הצילומים של תכנית הטלוויזיה "לאהוב את אנה", אך סטפן טענה כי במהלך אותה פגישה, עשה רושם כי איבגי כלל לא הכיר או זיהה אותה. את הסיבה לכך היא מנמקת: "אני אחת מיני רבות שהוא עושה להן את זה על כל סט, ולא רק לאחת בכל סט. לכמה בכל סט ממה שאני הבנתי".