לימור רפאל־בלפונטה, מנהלת רשת כללית אסתטיקה 
בעברי מילאתי שורת תפקידים בכירים בחברת פרטנר. בכללית אסתטיקה שיניתי את התפיסה הניהולית והעסקית והובלתי להכפלת הפעילות. אני גאה ביתרונות הרשת: גוף רפואי שעוסק באסתטיקה ומוביל במקצוענות ובשירות. 

אני מאמינה בסטנדרטים גבוהים וביחסים מעולים במערך הניהול. אנשים שונים מביאים נקודות מבט שונות התורמות ללמידה ולצמיחה.

לימור רפאל-בלפונטה (צילום: יח''צ)
לימור רפאל-בלפונטה (צילום: יח''צ)

מיכל בצר, מנהלת אגף השיווק חטיבת החלב, תנובה 
אני מאמינה שאנחנו חיים בעידן של טשטוש גבולות בהמון מובנים ושהקהלים שלנו והדרישות שלהם הפכו לרב־ממדיים. הגבול בין בריאות לפינוק היטשטש, ואין היום חוויית פינוק שלמה ללא קורטוב של בריאות - ולהפך. הגבולות בין הארוחות היטשטשו, והבוקר שלנו הוא כבר מזמן to go. אנחנו מחפשים אריזות אישיות ונוחות אבל גם רוצים לשמור על האקלים ויכולים לצפות לחסוך בקנייה תוך דרישה לאיכות מיטבית. צרכן שעוסק בפעילות גופנית יכול גם להיות טבעוני, וגם לו יש צורך בפינוק בסוף היום. הכל מתחבר יחד למארג אחד של צרכים במעין היגיון חדש ומדהים.

הציפייה של הקהלים שלנו היא למולטי־פתרון, להצעות ערך רבות־ממדים אשר עונות דרך קבע על יותר מצורך אחד. הציפייה הזו נכונה גם לצרכנים וגם לעובדים, מה שמאתגר אותנו עוד יותר במתן מענה מיטבי ומתאים.

דוגמה למענה כזה היא השקת הליין של GO לספורטאים שאינם צורכים חלב. מדובר בפיתוח ייחודי ברמה עולמית אשר מציע 20 גרם חלבון, ללא חלב, לאכילה בכפית או to go ונותן לצרכנים שלנו מולטי־פתרון.

מיכל בצר (צילום: יח''צ)
מיכל בצר (צילום: יח''צ)

ונסה אייל, CMO ומנהלת השיווק בקבוצת ישראכרט 
במסגרת תפקידה אחראית ונסה ליישום האסטרטגיה בעולמות התקשורת השיווקית, דיגיטל, מוצר, ניהול לקוח ושיתופי פעולה שיווקיים.
השנה הובילה ונסה מהלך של עדכון השפה הקריאטיבית של קבוצת ישראכרט, השקה של  שירות תשלום מתקדם מהנייד, לראשונה בישראל - בשם ANYAPAY - ושירות תשלום בתחבורה הציבורית בשם ANYWAY.

"אני מאמינה שהמוצר הוא המלך, ששיווק וטכנולוגיה צריכים ללכת יד ביד ושהשיווק חייב להיות מותאם באופן אישי לכל לקוח ולצרכים שלו, תוך שימוש מבוסס דאטה. וזאת בלי לאבד את הקשר הבין־אישי. זה אחד האתגרים המרכזיים של אנשי השיווק בעידן הדיגיטלי והחכם".

ונסה אייל (צילום: דרור סיתהכל)
ונסה אייל (צילום: דרור סיתהכל)

דגנית שורץ, מנהלת שיווק ופרסום, רשת יוחננוף 
אני מאמינה בלהיות פתוחה לרעיונות ולחדשנות כי חשוב להיות מובילה. אני מאמינה בעבודת צוות, בלהיות חלק מקבוצה שרואה את המטרה הסופית ופועלת יחד להשגתה. מנהל שיווק טוב בעיניי הוא מנהל שעובד בצוות ומחובר לשטח. זה נחמד לחלום חלומות אך חייבים לראות שהם מותאמים למציאות. לכן אנו צריכים להיות תמיד קשובים לצרכים ולשטח, לא להפסיק ללמוד, לאסוף מידע ולהיות עדכניים.

דגנית שוורץ (צילום: אלבום פרטי)
דגנית שוורץ (צילום: אלבום פרטי)