לינה בורנשטיין, ניצולת שואה, חגגה השבוע יום הולדת 100 בדירתה בבית גיל הזהב של עמיגור בנתניה. לינה, נולדה בקייב שבאוקראינה בשנת 1922. את מלחמת העולם השנייה עברה באוזבקיסטן שם התנדבה בבית חולים. לאחר סיום המלחמה החלה לימודי היסטוריה באוניברסיטה ונישאה, אך נדרשה להתגרש בשל יהדותה שפגעה בקידומו המקצועי של בעלה. 

בצעירותה החל לעבוד במחלקה סודית ביותר בארכיון ההיסטורי של ה-ק.ג.ב, שם הועסקה במשך כ 46 שנה. במהלך עבודתה חשפה מקרי אנטישמיות אלימים וקשים. לישראל עלתה לבדה בשנת 1994 והשתקעה בנתניה. את יום הולדתה ה-100 חגגה בבית גיל הזהב של עמיגור, חברת הדיור הציבורי של הסוכנות היהודית, יחד עם שכניה הקרובים, המטפלת האישית המלווה אותה מזה שנים רבות  ועם הצוות המקצועי והנהלת עמיגור שאירגנו עבורה את האירוע המשמח. 

לינה התרגשה מאוד במיוחד לקבל זר פרחים, שכן אין לה ילדים או משפחה קרובה שיחגגו איתה, אך היא תמיד אופטימית צלולה מאוד וחייכנית. כשנשאלה לסוד חייה הארוכים הדגישה ש"הכל מלמעלה והכי חשוב לנצל כל רגע בחיים עד תום". 

ממלא מקום מנכ״ל עמיגור, ארז שני: ״אנו מברכים את  לינה באריכות ימים והמון בריאות. אנו שמחים לחגוג יחד  איתה בבית גיל הזהב, יחד עם הדיירים והצוות המסור שמהווים ממש משפחה עבורה. אנו פועלים מדי יום כדי לסייע בפתרונות דיור הולמים עבור אלפי קשישים בישראל ועושים ככל יכולתינו כדי שירגישו בבית".

עמיגור מנהלת 56 בתי גיל זהב במסגרת הדיור הציבורי לקשישים, בהם מתגוררים כ-7,000 דיירים זכאי הדיור הציבורי של משרד השיכון והבינוי ומשרד העליה והקליטה, אשר גילם הממוצע 80, רבים מבניהם הם ניצולי שואה.