הנה טור לכבודך. למענך. אני כותבת לך כדי להתנקות מרגשות האשם, הצצים מדי פעם. אני כותבת מילים אלה ונדמה לי שאימהות רבות יזדהו עימי. מקצוע האימהות היקר ביותר בעולם, מפתיע, מרגש ומאתגר לא מעט.

אני לומדת אותו תוך כדי תנועה. כל יום מוסיפה עוד צידה לילקוט הבלתי נגמר של ההורות. עילי אריה שלי, חשוב לי שתדע שאתה האח הגדול הכי טוב בעולם. נולדה לך אחות לא מזמן ולכל אחד מכם יש חדר בלב של אימא שלו. זה לא מוריד מהאהבה שלי אליך. ולו בגרם. זה מפריח פרפרים של אושר באביב הנשמה.

נכון, יש תינוקת חדשה בבית, לוח הזמנים השתנה קצת, אבל אני עושה את הכל לשלב בין הכל. אנחנו עושים את הכל. הכלים זזו קצת מלוח השחמט. הם סודרו מחדש וכולנו יחד מתרגלים למציאות הזו. החסון, שכבר ממזמן הוא אבא נוסף עבורך ואני נעשה הכל למקסום אושרך.  

נכון, היית רגיל להיות הילד שזוכה לכל תשומת הלב סביבו במשך שמונה שנים. ותשומת הלב עדיין איתך ועימך. פשוט נכנסה עוד שחקנית למשוואה. והרצון התמידי לתת לך הכל נמצא וקיים ועומד. אתה ילד נבון, רגיש ומרגש. אתה כל כך בוגר בהוויתך. אתה אח גדול מופלא. אתה מדבר לאורי בעדינות ואכפתיות, אתה מלמד אותה שירים ומחייך אליה ומחכה לשחק איתה ולטפל בה.

תודה שאתה מכיל את הסיטואציה המורכבת הזו בצורה נפלאה. אני עומדת מהצד ומרגישה שלומדת ממך כל העת. אתה בעצם האורים והתומים שלי. דרכך אני מבינה מהי רגישות וחמלה ואיך לומדים להיות אימא טובה יותר. איך לומדים להיות הורים טובים יותר. אנחנו אוהבים אותך יותר כל יום, עם כל קשת הרגשות שאנו מגלים עליך ואיתך.

אני מודה לך על סבלנות וחיוכים ואני כה שמחה שאתה משתף אותי שאתה רוצה זמן איכות רק של שנינו. אני תמיד אדאג שיהיה לנו זמן איכות רק לשנינו. כי זה כה חשוב ומשמעותי ובונה לנו את היחסים שלב אחר שלב בסולם האהבה של אימא ובן.

אתה תדע כשתגדל ותהפוך לאבא בעצמך, שההורות מלווה עם רגשות אשם ויסורי מצפון. וזה בסדר. זה חלק מהחבילה המורכבת הזאת של ההורות. ושלב ראשון בקבלה שלה, הוא ההבנה שככה זה ופשוט צריך לחבק את הסיטואציה, עם כל הקושי שבה.

תזכור שאימא תמיד כאן לא משנה מה. תודה על הזכות ילד אהוב שלי להיות אימא שלך.