גיל הוא רק מספר: גם לאחר שחצו את גיל 50 הן ממשיכות לסובב ראשים ולגרום לנו לתהות האם גילו את השיטה לעצור את הזמן - מג'ניפר אניסטון ועד נעמי קמפבל, כך הן עושות את זה.

רומנטיקה באוויר: ככה תפתיעו את בן/בת זוגכם לרגל ט"ו באב

מי לימון ומדיטציה – ג'ניפר אנטיסטון

גם 18 שנים לאחר ששודר הפרק האחרון של הסדרה הפופולרית "חברים", הכוכבת ג'ניפר אניסטון נותרה בתודעה כרייצ'ל. ובעוד שעל שאר חבריה לקאסט המיתולוגי ניכרים שינויי הזמן, נראה כי דווקא עליה, הזמן משפיע פחות, אבל איך? 

באפריל האחרון, שיתפה השחקנית את מגזין First For Women כיצד היא שומרת על מראה צעיר גם בגיל 53. לדבריה של אניסטון, שגרת היומיום שלה מתחילה בבקרים עם מי לימון חמימים. לאחר מכן, היא מתאמנת בשיעורי 'אירובי טיפוס' ומסיימת את השגרה במדיטציה. (ואם היא אומרת שזו השיטה, הלכנו לחמם מי לימון).

אמבטיות, והרבה - קייט בקינסייל

השחקנית הבריטית קייט בקינסייל בת ה-49, איננה מתהדרת בשגרת טיפוח טיפוסית ומציגה גישה צנועה יותר. "לא באמת הייתה לי שגרת טיפוח עד שהייתי הרבה יותר מבוגרת, כנראה בסוף שנות השלושים, תחילת שנות הארבעים לחיי", אמרה בקינסייל למגזין PEPOLE.

לדבריה, השילוב בין גנים טובים וחשיפה מועטה לשמש, הוא זה שמאט את תהליך ההזדקנות של עורה. אך הסוד האמיתי שלה, הוא למעשה – אמבטיות. "כל יום, לא משנה מה", היא מספרת. 

קייט בקינסייל, בשטיח האדום של טקס פרסי האופנה בלונדון (צילום: REUTERS/Henry Nicholls)
קייט בקינסייל, בשטיח האדום של טקס פרסי האופנה בלונדון (צילום: REUTERS/Henry Nicholls)

"אני לא יכולה לעבור מיום ללילה אלא אם כן עשיתי אמבטיה", משתפת בקינסייל, "אני יכולה לקבל חדר במלון עם ג'וקים, אבל אם אין אמבטיה אני אבקש לעבור חדר". 

קרמים ושגרת טיפוח – ג'יי לו 

ביום הולדתה ה-53, כשבוע לאחר שהתחתנה עם הכוכב בן אפלק, השיקה ג'ניפר לופז סדרת מוצרי טיפוח חדשים של JLo Body מבית JLo Beauty, וקמפיין עירום שנועד לשים במרכז את אחד מההצלחות הגדולות בחייה – הגוף שלה. 

ג'ניפר לופז (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ג'ניפר לופז (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אחרי עבודה עם מדענים, איסוף של החומרים הטובים ביותר ואין ספור ניסויים, ג'ניפר לופז חשפה כי הצליחה לפצח את המוצר, כך שיספק תוצאות. פלפלים ורודים לדהיית סימני המתיחה, תמצית זרעי גוארנה להחלקה, קפאין למיצוק, פפטידים לחיזוק ייצור הקולגן, חומרי לחות רבי עוצמה, חמאת שיאה וחומצה היאלרונית. "אנחנו לא סתם לוקחים קרם אקראי ושמים עליו את השם שלי, זה באמת עובד", סיפרה.

ארוחת אחת ואמבטיית מלח – נעמי קמפבל 

הדוגמנית והשחקנית הבריטית, נעמי קמפבל, עדיין מסובבת ראשים גם בגיל 52. בריאיון לפני כשנתיים, הודתה שהיא אוכלת רק פעם אחת ביום – וגם זה בצורה מבוקרת. השף הפרטי שלה בעשר השנים האחרונות, שון ג'ון, סיפר בעבר כי קמפבל מעדיפה ארוחה אחת בריאה וטובה ביום. 

''אני אוכלת כשמתחשק לי ואני לא מרעיבה את עצמי. אם אני רוצה לעשות יום של פשוט לא לאכול, אני עושה את זה ומסתפקת במים או מיץ", אמרה בריאיון. 

דוגמנית העל נעמי קמפבל (צילום: רויטרס)
דוגמנית העל נעמי קמפבל (צילום: רויטרס)

אמנם לא מדובר רק בתזונה, קמפבל העידה כי למרות שנאתה לחדר כושר, היא מבצעת באופן יומיומי אימונים ביתיים כדי לשמור על הגזרה. כמו כן, ציינה כי היא מקדישה חצי שעה בכל יום לאמבטיה מלאה במלחי אפסום וחומץ.

פחות אלכוהול, יותר יוגה –קייט מוס

דוגמנית העל, קייט מוס, אמנם הייתה ידועה לאורך השנים כחיית מסיבות, אך בעוד היא מתקרבת לגיל חמישים שינתה מוס את אורח חייה מקצה לקצה. 

קייט מוס (צילום: רויטרס)
קייט מוס (צילום: רויטרס)

ב-2017 היא סיפרה ל"גרדיאן" שהחלה להתאמן ואף נהנת מזה, לאחר שנים שנמנעה מכך. ״מעולם לא הייתי חובבת חדר כושר, זה גרם לי להרגיש רע. אבל עכשיו אני באמת די בעניין", היא אמרה. הדוגמנית גם הפחיתה את שתיית האלכוהול ופנתה ליוגה כפעילות יומיומית.

כחלק משגרת היום יום שלה, ויתרה מוס על אלכוהול, קפאין, סוכר, בשר ומוצרי חלב, תוך השתתפות במדיטציה יומית ויוגה. עוד דווח כי הדוגמנית הפכה את המרתף של ביתה בצפון לונדון לסטודיו ליוגה עם חדר אדים טורקי.