בבר, באפליקציה או סתם ברחוב: השנה היא 2022, ונשים לגמרי הוכיחו שהכל אפשרי – מלחימה בשדה הקרב ועד ניהול מדינות. אז למה כשזה מגיע לצעד הראשון מול המין השני אנחנו עדיין מהוססות? כך תעשי את הצעד הראשון, ותשרדי כדי לספר (ואולי אפילו תרוויחי). 

תראי שאת מעוניינת

בתור התחלה, אל תפחדי להעביר את הכדור לידיים שלו. אם הוא מסתכל עלייך בבר, אל תפחדי ליצור קשר עין בחזרה, ואף לחייך. או במציאות של ימינו – אם הוא יוזם אינטראקציה ברשתות החברתיות, הראי לו שאת מעוניינת בחזרה. 

חשוב להדגיש, אמנם להראות שאת מעוניינת זה חשוב - אבל זה לא אומר שצריך לחכות שהוא יבוא, ישלח או יזום. בין אם באפליקציה או בין כותלי המציאות, נצלי את המומנטום ועשי את הצעד. תוותרי על לשחק אותה קשה להשגה, אנחנו לא ב-2012. 

דייט (צילום: אינגאימג')
דייט (צילום: אינגאימג')

מצאי תחומי עניין משותפים 

בואו נודה בעובדות, במציאות של היום הסמול טוק בבר עבר לתגובה על סטורי באינסטגרם, לטוב ולרע. אבל אם מסתכלים על זה מהזווית הנכונה, אפשר לנצל זאת בשביל לקחת את המושכות לידיים. 

אז מצאי מכנה משותף ביניכם בסטורי או אפילו בתמונות האחרונות שהוא העלה – ונצלי את זה על מנת לפתח שיחה. שימי לב, לא לדפדף רחוק מדי באינסטגרם שלו, שמרי על זה קליל ולא סטוקרי. 

מה ששנוא עלייך

אל תפלי לקלישאות או משחקים, והישארי במוטיב הקליל. פתחי שיחה אקראית, תפלרטטי ותזרקי עקיצות קטנות על מנת שיבין שאת בעניין אבל שמרי על הכל בטוב טעם. כי בינינו, הדרך הטובה ביותר לשבור את הקרח היא הומור, במידה והצד השני מקבל אותו נכון. 

דייט בדשא, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג)
דייט בדשא, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג)

אל תפחדי מדחייה

נכון, סירוב לעולם לא יהיה נעים. אבל הכלל החשוב ביותר בלעשות את הצעד הראשון הוא לזכור שאם אדם אחד לא בעניין שלך, זה לא מגדיר אותך כבת אדם. כמו שאת לא תהיי בעניין של כל בחור שמתחיל איתך, תצפי לכך. אבל (וזה אבל גדול) אל תתני לזה למנוע ממך לנסות – הנפילה לא גרועה כמו שאת חושבת.