אם את רווקה בשנת 2022 סביר להניח שניסית את מזלך באחת מאפליקציות ההיכרויות הקיימות בשוק, ובין מאצ' לדייט כושל תהית לעצמך "כמה עוד?", "עד מתי?" ועוד שלל דברים ששואל חייל בשירות הסדיר שלו. 

החליקו לעתיד משותף: הסיבה שטינדר גברה על שאר אפליקציות ההיכרות

שלא ידפדפו אתכם: המדריך המלא להישרדות באפליקציית היכרויות

כמובן שאנחנו לא חפות מטעויות, אבל כדי להבין טוב יותר עם מי להמשיך לוואטסאפ ולמי לעשות אן-מאצ' ובכך בתקווה לעזור לכל משתמשות האפליקצייה (בהווה ובעתיד) לזהות מאוסים פוטנציאליים - הנה לכם סוגי הגברים שתוכלו למצוא במרחב הווירטואלי, ולהשאיר שם:

מאמי אני לא יודע מה אני רוצה

אם שוטטתן לאחרונה במרחבי אפליקצית היכריות, בוודאי נתקלתן בשאלת השאלות "אז מה את מחפשת פה?". לכאורה, בפלטפורמה הזו מסתמנות שתי תשובות אפשרויות – קשר רציני או פחות, אך בפועל יש גם את ה"זורמים".

מדובר כמובן באנשים שרוצים לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה, הרי ברור שהשאלה עלתה בשיחה ממטרה מסוימת, אז בוא לא נבזבז את הזמן ונדבר דוגרי. יש עוד הרבה מאצ'ים באפלקיציה.

היכרויות ברשת, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)
היכרויות ברשת, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)

הממקבל 

אגב מאצ'ים והרבה מהם – הכירו את הממקבל. סימנים לזיהוי: לוקח לו זמן לענות והשיחה לא מתמנפת, ובגדול הוא נמצא במצב בו מרוב עצים לא רואים יער. לכאורה, אין רע בלדבר עם כמה בנות במקביל, בוודאי לא לפני הפגישה הראשונה, אבל כן כדאי לתת הזדמנות אמיתית לשיחה שכבר החלה בכדי ליצור חשק להגיע לדייט (ואם לא, אז לא תודה). 

הלא מוותר

ההפך הגמור מקודמו, הוא הגבר שלא מתייאש, זה שמותיר אחריו באינבוקס שלל עקבות של "היי", "היי", "את פה?", "אשמח להכיר" – מבלי לוותר. יש התמדה מבורכת, ויש חוסר מודעות – אם הצד השני לא עונה, צריך לדעת מתי לקבל את הרמז ולפרוש מהמרוץ, כמו בחיים האמיתיים גם מאחורי המסך – לא בכוח.

נזכרתי בדבר

גבירותיי וגבירותיי, אולי הזן המאוס ביותר של הגברים באפליקציה – הנעלמים. מדובר בגברים שיכולים להפסיק לענות אחרי התכתבות או אפילו דייט. אלא שאז, בליל חורף קריר או בערב שישי שיכור הם לפתע מגיחים משום מקום עם "היי" לא מתנצל, שככל הנראה יתפתח לשיחה או למפגש שאחריהם תחזור חלילה ההעלמות. לטיפול בתופעה, מומלץ להיעלם בחזרה.