האקדמיה לביטחון עצמי של עמותת שוות והמותג always שמה לה למטרה לחזק ולבנות את הביטחון העצמי בקרב נערות בנות 12־13. האלופה האולימפית לינוי אשרם מונתה לאחת משגרירות התוכנית, לצד נשים מעוררות השראה נוספות, אשר יובילו את הנערות בפעילויות חברתיות שיעודדו מנהיגות וביטחון עצמי. 

אשרם תלווה את האקדמיה ותוביל חלק מהמפגשים, והיא כבר נפגשה אתמול עם אמונה מוכתר בת ה־12 ונועה בצלאל בת ה־13 במסגרת התוכנית, שבמהלכה יבחרו הנערות המשתתפות פרויקטים חברתיים החשובים ללבן ויובילו שינוי למען הקהילה.

המותג always תומך בפעילות חברתית לבניית הביטחון העצמי של הנערות בשנות ההתבגרות, סביב קבלת המחזור החודשי, ומסקר שערך ב־2019 עלה כי 91% מבנות ה־16־24 מסכימות שבגיל ההתבגרות נערות צעירות רבות חשות ירידה בביטחון העצמי, ו־53% מהן דיווחו כי החלומות והשאיפות שלהן נעשו מוגבלים יותר לאחר גיל ההתבגרות.

במסגרת הפעילות, שהחלה במרכז הארץ בעמותת שוות ושצפויה להתרחב בהמשך לכל רחבי הארץ, יתמקדו הנערות בחיזוק ובניית ביטחון עצמי תוך עידוד התנסות בחוויית מנהיגות חיובית. הפעילות תכלול ארבעה ימי סמינרים מרוכזים, שבמהלכם ייפגשו עם נשים מעוררות השראה ונשות מקצוע מתחומים ואסכולות שונות, כאשר המטרה היא בניית קהילה שלמה של נערות יוזמות ותומכות, המאפשרות בניית קשרים ושיתוף רעיונות. 

לינוי אשרם אמרה: "אין ספק שמדובר בפעילות מאוד מרגשת עבורי. זו זכות גדולה מאוד לעבוד עם ילדות צעירות ונערות, ולעזור לחזק את האמונה שלהן שהן יכולות להגיע לכל מקום ולהגשים כל חלום, אם רק יאמינו בעצמן".

אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל בישראל, אמר: "always פועל מדי שנה להעצמת נערות בגיל שבו הוכח מחקרית שהן סובלות מפגיעה בביטחונן העצמי. החיבור לעמותת שוות הוא טבעי, שכן ערכי העמותה דומים ומשלימים את שלנו, ואנו מקווים שיחד נוכל להפעיל את התוכנית שנים רבות קדימה, ולהשפיע לטובה על אלפי נערות בכל רחבי הארץ", והוסיף: "הבחירה בלינוי הינה טבעית, שכן היא השראה ראויה ביותר לנערות בישראל, לחשיבות האמונה בעצמן, לצורך לחלום וליכולת של כל אחת להגשים את עצמה".