אופנה

גירל פאוור: קבלו את הפרזנטוריות החדשות

אודיה אזולאי וחן אמסלם נבחרו לככב כפרזנטוריות לקולקציות אביב-קיץ 2023. עבור שתיהן זהו קמפיין האופנה הראשון שהן יצטלמו עליו. קטן עליהן

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
אודיה לקסטרו. חן אמסלם ל-H&O
אודיה לקסטרו. חן אמסלם ל-H&O | צילום: רפי דלויה,מאיר כהן
3
גלריה

בית האופנה קסטרו שזיהה תמיד לפני כולם את הכוכבים העולים: יעל אבוקסיס וליאור מילר, גל גדות, סנדי בר, דודי בלסר, ועוד רבים, הכריז על הצטרפותה של הזמרת והיוצרת העולה אודיה כפרזנטורית החדשה של קסטרו. אודיה תוביל את הקמפיינים לקולקציות האופנה החדשות לאביב קיץ 2023.

אודיה באירוע ההשקה של קסטרו בו הוכרזה כפרזנטורית
אודיה באירוע ההשקה של קסטרו בו הוכרזה כפרזנטורית | צילום: רפי דלויה

רון רוטר מנכ"ל משותף של קסטרו: "אנו שמחים וגאים לצרף לבית האופנה קסטרו את אודיה, אחת ההבטחות הגדולות ביותר בישראל. זמרת ישראלית צעירה ומבטיחה, שהיא גם יוצרת, מלחינה וכותבת, הפורצת את דרכה המוסיקלית וכובשת באהבה את הקהל הישראלי. אודיה נכנסה גם אל הלב שלנו, ובגדול, והיא מהווה עבורנו סמל ליצירה ישראלית מלאת תשוקה ואהבה".

במקביל, נבחרה השחקנית  חן אמסלם כפרזנטורית של רשת H&O. זהו קמפיין האופנה הראשון בכיכובה של השחקנית המצליחה, והוא יעלה כבר במהלך החודש הקרוב. היקף ההשקעה בקמפיין נאמד בכ: 1.5 מיליון שקלים.

חן אמסלם
חן אמסלם | צילום: ירדן הראל

יוסי מלכה מנכ"ל רשת O&H: "מדובר במהלך אסטרטגי המגדיר את הערכים ואת המסרים השיווקיים של הרשת ללקוחות הפעילים והפוטנציאליים. השפה מדגישה את העובדה שרשת O&H הינה בית של מותגים ומציעה תחת קורת גג אחת את כל המותגים הנחשקים והמובילים בעולם ובמדינה ביניהם:  נייקי, אדידס, אנדר ארמור, ברוקס, און, נאוטיקה, לי , רנגלר, דלתא, פמינה, טריומף, טאג וומן, EXT, אקספו, רד-בק, רגטה ועוד".

תגיות:
אופנה
/
קמפיין
/
חן אמסלם
/
אודיה
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף