בית האופנה קסטרו שזיהה תמיד לפני כולם את הכוכבים העולים: יעל אבוקסיס וליאור מילר, גל גדות, סנדי בר, דודי בלסר, ועוד רבים, הכריז על הצטרפותה של הזמרת והיוצרת העולה אודיה כפרזנטורית החדשה של קסטרו. אודיה תוביל את הקמפיינים לקולקציות האופנה החדשות לאביב קיץ 2023.

אודיה (אזולאי), בת ה-21, נקראת בשם הבמה אודיה, היא זמרת, יוצרת, מוסיקאית, כותבת  ומלחינה. אודיה פריצת הדרך שלה היתה בשנת 2020 עם חשיפת הסינגל "אור", איתו כבשה מהר מאד את המקום הראשון בספוטיפיי, עם למעלה מ-4 מיליון צפיות ביוטיוב. מאז במהלך השנתיים האחרונות מילאה הופעות ענק בקיסריה והיכל נוקיה. היא נחשבת לאחת מהיוצרות הצעירות הפורצות והמצליחות ביותר כיום.

אודיה באירוע ההשקה של קסטרו בו הוכרזה כפרזנטורית  (צילום: רפי דלויה)
אודיה באירוע ההשקה של קסטרו בו הוכרזה כפרזנטורית (צילום: רפי דלויה)

רון רוטר מנכ"ל משותף של קסטרו: "אנו שמחים וגאים לצרף לבית האופנה קסטרו את אודיה, אחת ההבטחות הגדולות ביותר בישראל. זמרת ישראלית צעירה ומבטיחה, שהיא גם יוצרת, מלחינה וכותבת, הפורצת את דרכה המוסיקלית וכובשת באהבה את הקהל הישראלי. אודיה נכנסה גם אל הלב שלנו, ובגדול, והיא מהווה עבורנו סמל ליצירה ישראלית מלאת תשוקה ואהבה".

במקביל, נבחרה השחקנית  חן אמסלם כפרזנטורית של רשת H&O. זהו קמפיין האופנה הראשון בכיכובה של השחקנית המצליחה, והוא יעלה כבר במהלך החודש הקרוב. היקף ההשקעה בקמפיין נאמד בכ: 1.5 מיליון שקלים. 

אמסלם, בת ה-32, היא שחקנית ישראלית מוערכת ששיחקה במגוון סדרות, סרטים והצגות, ומזוהה כשחקנית "בגובה העיניים" בתעשייה. היא השתפה בסדרות זגורי אימפריה, פצועים בראש, הרמון ואתי אלון, בהצגות: שיער, חצוצרה בואדי, שובם של המכבים ועוד, ובמהלך השנה האחרונה גם בסרט הקולנוע "בתולים" של הבמאי והתסריטאי מאור זגורי, שהוא כמובן בן זוגה לחיים ואבי ילדיה. בקרוב היא תצטלם גם לפרקי ההמשך של "זגורי אימפריה", הסדרה בה הכירו השניים והתאהבו. בימים אלו היא משתתפת בהצגה "לעבור את הקיר". 

חן אמסלם (צילום: ירדן הראל)
חן אמסלם (צילום: ירדן הראל)

יוסי מלכה מנכ"ל רשת O&H: "מדובר במהלך אסטרטגי המגדיר את הערכים ואת המסרים השיווקיים של הרשת ללקוחות הפעילים והפוטנציאליים. השפה מדגישה את העובדה שרשת O&H הינה בית של מותגים ומציעה תחת קורת גג אחת את כל המותגים הנחשקים והמובילים בעולם ובמדינה ביניהם:  נייקי, אדידס, אנדר ארמור, ברוקס, און, נאוטיקה, לי , רנגלר, דלתא, פמינה, טריומף, טאג וומן, EXT, אקספו, רד-בק, רגטה ועוד".