אני מאמינה בסטנדרטים גבוהים וביחסים מעולים במערך הניהול. אנשים שונים מביאים נקודות מבט שונות התורמות ללמידה ולצמיחה.
הציפייה של הקהלים שלנו היא למולטי־פתרון, להצעות ערך רבות־ממדים אשר עונות דרך קבע על יותר מצורך אחד. הציפייה הזו נכונה גם לצרכנים וגם לעובדים, מה שמאתגר אותנו עוד יותר במתן מענה מיטבי ומתאים.
דוגמה למענה כזה היא השקת הליין של GO לספורטאים שאינם צורכים חלב. מדובר בפיתוח ייחודי ברמה עולמית אשר מציע 20 גרם חלבון, ללא חלב, לאכילה בכפית או to go ונותן לצרכנים שלנו מולטי־פתרון.
"אני מאמינה שהמוצר הוא המלך, ששיווק וטכנולוגיה צריכים ללכת יד ביד ושהשיווק חייב להיות מותאם באופן אישי לכל לקוח ולצרכים שלו, תוך שימוש מבוסס דאטה. וזאת בלי לאבד את הקשר הבין־אישי. זה אחד האתגרים המרכזיים של אנשי השיווק בעידן הדיגיטלי והחכם".