ה"אני מאמינה" של נשות השיווק המובילות בישראל

לרגל יום האישה הבינלאומי, משתפות ארבע נשות שיווק מובילות מספרות על התפיסה הניהולית שלהן ואיך העידן החדש משפיע על עבודתן

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
משמאל למעלה בכיוון השעון: ונסה אייל, מיכל בצר, דגנית שוורץ לימור רפאל-בלפונטה,
משמאל למעלה בכיוון השעון: ונסה אייל, מיכל בצר, דגנית שוורץ לימור רפאל-בלפונטה, | צילום: יח"צ,אלבום פרטי,דרור סיתהכל
5
גלריה

אני מאמינה בסטנדרטים גבוהים וביחסים מעולים במערך הניהול. אנשים שונים מביאים נקודות מבט שונות התורמות ללמידה ולצמיחה.

לימור רפאל-בלפונטה
לימור רפאל-בלפונטה | צילום: יח''צ

הציפייה של הקהלים שלנו היא למולטי־פתרון, להצעות ערך רבות־ממדים אשר עונות דרך קבע על יותר מצורך אחד. הציפייה הזו נכונה גם לצרכנים וגם לעובדים, מה שמאתגר אותנו עוד יותר במתן מענה מיטבי ומתאים.

דוגמה למענה כזה היא השקת הליין של GO לספורטאים שאינם צורכים חלב. מדובר בפיתוח ייחודי ברמה עולמית אשר מציע 20 גרם חלבון, ללא חלב, לאכילה בכפית או to go ונותן לצרכנים שלנו מולטי־פתרון.

מיכל בצר
מיכל בצר | צילום: יח''צ

"אני מאמינה שהמוצר הוא המלך, ששיווק וטכנולוגיה צריכים ללכת יד ביד ושהשיווק חייב להיות מותאם באופן אישי לכל לקוח ולצרכים שלו, תוך שימוש מבוסס דאטה. וזאת בלי לאבד את הקשר הבין־אישי. זה אחד האתגרים המרכזיים של אנשי השיווק בעידן הדיגיטלי והחכם".

ונסה אייל
ונסה אייל | צילום: דרור סיתהכל
דגנית שוורץ
דגנית שוורץ | צילום: אלבום פרטי
תגיות:
שיווק
/
יום האישה הבינלאומי
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף