עשר יצירות של אמנים צעירים שנרכשו על-ידי בירה מכבי חולקו במתנה לעשרה גולשים שהגיבו ליצירות באופן יצירתי ומקורי...

בירה מכבי עוברת בשנים האחרונות מהפך משמעותי שהחל עם שינוי מתכון הבירה המקורי בשיתוף עם היינקן העולמית שבו המתכון שופר ואיכות הבירה עלתה לסטנדרט אירופאי ועד לתהליך מיתוג מחודש. כיום אפשר לפגוש אותה כמעט בכל מקום, לרבות ב-300 ברזי בירה בברים ופאבים ברחבי הארץ.

אסטרטגיית השיווק העכשווית של מכבי היא להיות שונה, מיוחדת, אלטרנטיבית ופחות מיינסטרימית... (אמן: תום מרשק)
אסטרטגיית השיווק העכשווית של מכבי היא להיות שונה, מיוחדת, אלטרנטיבית ופחות מיינסטרימית... (אמן: תום מרשק)
אסטרטגיית השיווק של מכבי היא להיות שונה, מיוחדת, אלטרנטיבית ופחות מיינסטרימית... (אמן: תום מרשק)

כדי להשלים את המהלך בחרה מכבי לתמוך במיזמי תרבות ואמנות ישראלית ולקדם אמנים ישראלים צעירים תוך שהיא מתמקדת בקהילת היוצרים והאמנים התל-אביבים הצעירים ונותנת חסות לאירועי תרבות אלטרנטיביים הרחוקים מהקונצנזוס האמנותי, דבר שסייע רבות לעלייה בפופולריות של המותג ורענן את מעגל הצרכנים כשהפעם הוא פונה לקהל צעיר יותר ופחות מיינסטרימי.

כחלק מפעילותה בתחום זה רכשה לאחרונה מכבי 10 יצירות של אמנים צעירים מפרויקט 'החממה' המציגים את יצירותיהם במסגרת חממת האמנים העצמאיים. היצירות הוצגו ביריד 'צבע טרי' שהתקיים ביריד המזרח בנמל תל-אביב. היריד לאמנות עכשווית 'צבע טרי' המתקיים מדי שנה, מהווה נקודת מפגש בין שוחרי אמנות לבין אמנים ואנשי מקצוע מהתחום, ומאפשר רכישת עבודות של אמנים צעירים מוכשרים בני זמננו.

בין האמנים שיצירותיהם נרכשו: אורי כרמלי, אירינה כץ, הדר סייפן, ניצן מינץ, עפרה אוחנה, שרון פדידה, תום מרש, תמר לב-און, אלכסנדרה וילצ'ינסקה ונטע קונס. תמונותיהן של היצירות שנרכשו העלו לעמוד הפייסבוק של בירה מכבי אשר הזמין את הגולשים להגיב באופן יצירתי ומקורי ליצירות בטקסט, בתמונה, בצילום, באיור, בקטע מוזיקלי וכדומה, כשבכל יום זכה הגולש שהגיב בצורה המקורית ביותר ביצירת האמנות שהועלתה. עשרת הגולשים שזכו ביצירות האמנות הם: שי פרי, חנה מנהיימר, אלעד בקר, נועה נוני, בן סימון, טל בן צבי, נועה זבדי, יובל אצילי, שיר גלוזמן וחן אוחיון.