חדשות מתפרצות

דובר צה"ל: "צה"ל נפגש אסטרטגית עם בת בריתנו, מזכיר ההגנה אוסטין נחת בישראל וכעת נמצא בקריה"

מבזק חדשות

דובר צה"ל: "קראנו לתושבי עזה להתפנות על מנת לצמצם את הפגיעה האזרחית אבל חמאס שגרוע מדעאש קורא לתושבים שלא להישמע להמלצת צה"ל ולא להתפנות. האחריות למה שעלול לקרות למי שלא יתפנה היא על ראשו של חמאס. אנחנו במהלך הלילה וגם בדקות האלה ממשיכים בהתקפה משמעותית ונרחבת לאורך כל הרצועה, בכל מקום שיש בו תשתיות מבצעיות וארגוניות ומתקפות. כל מחבל שאותר נתקף ונהרג. חמאס קורס לתוך עצמו ויכולתו לשלוט מתערערת. נמשיך בתקיפה. הכוחות מתאמנים, מתגייסים, יש גיוס מילואים נרחב. המערכים מלאים, אנחנו מקשיבים לכם ואיפה שיש פערי ציוד אנחנו נמשיך למלא איפה שהם קיימים".

עוד ציין: "המוכנות של צה"ל היא בכל הזירות, גם בצפון, גם בדרום אבל גם בפיקוד מרכז. צה"ל ערוך לפעול בכל מקום. צה״ל יהיה ערוך לפעול בכל המזרח התיכון ובכל מקום שיהיה אינטרס ביטחוני. צה"ל נפגש אסטרטגית עם בת בריתנו, ועל זה נרחיב בהמשך. אנו פרוסים עם חיילים פיקוד העורף בכל רחבי ישראל, אנחנו בערנות ודריכות שיא בצפון. איך עכשיו אירוע בצפון, מוכנים גם בהתקפה ובכל מה שידרש. לפעמים מופעלות אזעקות, חלק מהן הן אזעקות שווא. אנחנו מעדיפים לא לטעות מאשר לטעות וגם הדבר הזה עובר שינוי כל הזמן. ההגנה האווירית גם כשהיא מהטובות ביותר בעולם היא לא הרמטית ולכן הציבור מתבקש להקשיב להוראות פיקוד העורף".

והוסיף: "מזכיר ההגנה אוסטין נחת בישראל הוא נמצא כעת בקריה ועובר הארכת מצב ביטחונית על ידי שר הביטחון והרמטכ"ל. ארה"ב היא בת הברית האסטרטגית החשובה ביותר למדינת ישראל וכל מי שמסתכל רואה את המוכנות שלנו".

 

מעריב אונליין 13/10/2023 11:33
שתפו: