מדו"ח פניות הציבור של משרד התקשורת עולה, כי חברת סלקום בולטת על פני כל החברות ומגיעה למקום הראשון עם מיעוט תלונות הן בסלולר והן בנייח (אינטרנט סיבים או נחושת וטלפון קווי). הדו"ח של משרד התקשורת המתפרסם מדי שנה מבוסס על מספר התלונות בהתאם למספר הלקוחות בכל החברות, לצד מספר התלונות שנמצאו מוצדקות. על פי נתוני הדו"ח שהתפרסם היום, סלקום מובילה בציונים בכל הקטגוריות הנוגעות לסלולר; במיעוט הפניות למשרד, בשיפור הגבוה ביותר מבין כל חברות התקשורת משנת 2021, במיעוט הפניות המוצדקות בתחום הסלולר וביחס בין חלקה של החברה בפניות המוצדקות לבין חלקה בשוק- שם היא מקבלת את הציון הסופי 5, הגבוה ביותר שניתן לקבל.
דו"ח פניות הציבור של משרד התקשורת: חברת סלקום מגיעה למקום הראשון
הפצ"רית לשעבר יפעת תומר ירושלמי שוחררה מאיכילוב: זה מה שצפוי לה
"לא יקודם לשום תפקיד": חזית חדשה נפתחה בין ישראל כ"ץ לרמטכ"ל זמיר
לא רק צה"ל, השב"כ והמוסד: הדחה אחת של נתניהו חייבת להדאיג את כל ישראל | אבי אשכנזי
שני הצדדים עלו על העץ והתקפלו - הפשרה הגדולה שנסגרה הלילה על תקציב הביטחון
יריב לוין עונה לנשיא העליון יצחק עמית: "אני מבקש בכל זאת להציע פשרה"