חדשות מתפרצות

ועדת הכספים אישרה העברה של כ-600 מיליון ש"ח לחינוך

מבזק חדשות

ועדת הכספים של הכנסת אישרה היום  העברתם של כ- 600 מיליון ש"ח המיועדים לקידום תכניות חינוכיות, שכוללות בין היתר מענה ל: נוער בסיכון, תגבורים לבגרויות, מכינות אופק, תנועות נוער, ארגוני נוער, תכניות של מדע וטכנולוגיה, מתנסים, הדרך החדשה- בעבור הקהילה יוצאי אתיופיה, הסעות ושיפוצים והצטיידות - כפרי נוער.

שר החינוך רפי פרץ מסר: "יש לנו אחריות לילדי ישראל. הפלונטר הפוליטי לא יכול ולא צריך להשפיע על חייהם של מיליוני תלמידי ישראל. עשינו מאמץ גדול על מנת שעל אף התקופה המורכבת ההעברות האלו יתבצעו ואף תלמיד או תלמידה יפגעו מהמצב. מודה למנכ״ל המשרד שמואל אבואב וליו״ר ועדת הכספים משה גפני על הנכונות וההירתמות להעברת הכספים".
 
מנכ"ל המשרד, שמואל אבואב: "עם אישור התקציב, נפעל להעביר את התקציבים ליעדם באופן מידי, כדי להמשיך ולהבטיח לתלמידים העומדים בפני בגרויות לקבל תגבורים לימודיים באנגלית ובמתמטיקה. להעניק לנוער בסיכון את המעטפת החינוכית והרגשית שמאפשרת להם להתמיד בלימודיהם. חלק מהתקציבים יאפשרו שינוי של סביבת החיים והלמידה של נוער הלומד בכפרי נוער ובפנימיות וכן המשך הפעלת תכניות של מנהיגות צעירה, בהן: תנועות נוער, מכינות אופק וארגוני נוער".

עפר לבנת 02/12/2019 15:45
שתפו: