חדשות מתפרצות

כתב אישום הוגש נגד מיכאל ניקולקין שרצח את אחיו למחצה בבת ים

מבזק חדשות

כתב אישום הוגש היום (חמישי) נגד מיכאל ניקולקין בן ה-24 מבת ים, בגין רצח בנסיבות מחמירות של אחיו למחצה, יבגני קליינמן בבית המשפט המחוזי בתל אביב. לפי לשון כתב האישום, האחים התגורר בדירה משותפת, בה הם אירחו תיירות תמורת דמי שכירות.

למרות המגורים המשותפים, בין האחים שררה מערכת יחסים מעורערת ומורכבת, והם הרבו לריב. במהלך המריבות הללו, עזב הנאשם לא פעם את הבית בכעס. על רקע הסכסוכים, החליט ניקולקין להרוג את אחיו. 

קרוב לחצות ב-16.12.19, פנה אחיו של הנאשם לישון בסלון הדירה שחלקו. לפנות בוקר, החל הנאשם לחפש בטלפון הנייד שלו דרכים להרוג את אחיו. בין היתר, חיפש "איך להרוג אח (לא בהומור), ונכנס לאתרים ולפורומים המסבירים כיצד ניתן לבצע רצח בדרכים שונות, לרבות החיפוש "עריפת ראש בעת שנתו של הנרצח". 

לאחר מכן, נטל הנאשם סכין מטבח, ניגש לאחיו, שישן כאמור בסלון באותה עת, ודקר אותו בחזהו. המנוח התעורר בבהלה, קרא לעזרה פעם אחת, ולאחר מכן התמוטט. לאחר המקרה, השאיר ניקולקין את הסכין נעוצה בחזה של אחיו, נכנס לחדר בו ישנו התיירות המשתכנות בדירה, העיר אותן משנתן ואמר: "הרגתי את אחי. תכננתי הכל". 

בעקבות הווידוי, התיירות נבהלו ונמלטו מהדירה. מספר דקות לאחר מכן, עזב גם הנאשם את זירת הרצח לחדר ששכר במלונית בבת ים מבעוד מועד, כשהוא מותיר את אחיו גוסס ומתבוסס בדמו על רצפת הסלון. הנאשם הסגיר עצמו למשטרה רק כשש שעות לאחר הרצח, אז הגיעו כוחות ההצלה למקום, ונאלצו להכריז על מותו של האח במקום.   

מתן וסרמן 11:52 02/01/2020
שתפו: