צוותי כיבוי מתחנת פתח תקווה איתרו דליפת גז מצובר הממוקם סמוך לבית ספר ולבניין מגורים, וכלל תלמידי בית הספר ותושבי הבניין פונו. "צוותי הכיבוי פועלים כעת לניטור רמות הגז באזור, איטום מקור הדליפה ואוורור השטח, בסיוע אנשי מקצוע של חברות הגז", נמסר בהודעה של כיבוי והצלה. "אנו מבקשים מהציבור להימנע מלהגיע לאזור ולפעול בהתאם להנחיות כוחות הביטחון במקום".
פינוי בית ספר ובניין מגורים בעקבות דליפת גז בפתח תקווה
לקראת כאוס בכבישים? הרמטכ"ל נפגש עם הרבנים והעביר מסר דרמטי
המתנגד החריף ביותר בממשל טראמפ להסכם עם איראן - לא יהיה במגעים מול לבנון
ההערכה מתחזקת: התפתחות אחת תקרב משמעותית את חזרתו של רון ארד
בעוד שלא ברור מתי התושבים יחזרו: בצפון הודיעו על "תוכנית חדשה"
התרחיש שמעורר דאגה במשטרה: השעות הגרועות ביותר לעלות היום על הכביש במהלך הפגנות החרדים