שיר סגל, בתו של החטוף קית' סיגל, שלאורך השבוע פורסמו הערכות בחו"ל כי ישוחרר מחר אך שמו לא התקבל ברשימת השבים, פרסמה פוסט ברשתות החברתיות בו כתבה: "אתם שואלים איך אנחנו... אז ממש ממש שמחים בשביל ארבל, אגם וגדי והמשפחות שלהם שהפכו להיות המשפחה שלנו. כמו כולם, כבר ממזמן הם היו צריכים להיות בבית. ברור שתמיד יש דאגה ופחד. אבל ממשיכים להאמין ולהודות ולראות את אבא שלי חוזר הביתה בחיים עוד רגע".
שיר, בתו של החטוף קית' סיגל: "שמחים בשביל ארבל, אגם וגדי - ממשיכים להאמין ולהודות"
מחבל חיזבאללה השליך רימון וחוסל: ארבעה לוחמים נפצעו בתקרית
12 נפגעים משאיפת עשן בשרפה בבניין בקריית אתא - פעולות החילוץ נמשכות
מצר הורמוז שוב בוער: איראן תקפה ספינה - ובוחנת את ארה"ב
מנהיג החות'ים מאיים - זו הזירה החדשה שתוביל לסבב נוסף
רצח ביפו: נקבע מותו של אחמד געברי בן ה-15; המשטרה: נפתחה חקירה