שני גברים כבני 30 נפצעו בקטטה ברחוב יהודה הלוי בתל אביב יפו. צוותי מד"א פינו את השניים לבית החולים איכילוב בעיר כשאחד במצב קשה והשני במצב בינוני. פרמדיק מד"א מרלן בריצנסקי וחובש מד"א נריה בן משה, סיפרו: "ראינו 2 פצועים שכובים על הרצפה לאחר שהיו מעורבים בקטטה, הם סבלו מפציעות חודרות קשות בגופם והיו בהכרה. הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים ומתן טיפול תרופתי לכאב ופינינו אותם באמבולנסי טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבם קשה ובינוני".
שניים נפצעו בקטטה בתל אביב, בן 30 נפצע באורח קשה
מחבל חיזבאללה השליך רימון וחוסל: ארבעה לוחמים נפצעו בתקרית
"חולצו דיירים נכים שמחוברים לחמצן": 12 נפגעים משאיפת עשן בשרפה בבניין בקרית אתא
מצר הורמוז שוב בוער: איראן תקפה ספינה - ובוחנת את ארה"ב
מנהיג החות'ים מאיים - זו הזירה החדשה שתוביל לסבב נוסף
רצח ביפו: נקבע מותו של אחמד געברי בן ה-15; המשטרה: נפתחה חקירה