פרטנר השיקה היום קמפיין חדש בהובלת הפרזנטור סטטיק. הקמפיין מבוסס על השיר "על הראסי" של סטטיק ומקדם את רשת Private 5G של פרטנר, שהושקה בשנה האחרונה.
הקמפיין מתכתב עם מבצע הביפרים שהתרחש בלבנון ומציג את הטלפונים הניידים כמכשירים "טיפשים", ביפרים, כל עוד הם אינם מחוברים לרשת הדור ה-5 של פרטנר: "מגיב לאט... שעה נטען, נתקע הסטורי כל הזמן. איזה ביפר מיושן גם המוסד לא מעוניין".
דירוג nPerf הבינלאומי קבע בדוח לסיכום שנת 2024 כי "המנויים של חברת פרטנר נהנו מהביצועים הטובים ביותר באינטרנט דור 5 בישראל". פרטנר מובילה בביצועים הטובים ביותר בכלל הקטגוריות שנמדדו: גלישה, סטרימינג, מהירות הורדה והעלאה ושיהוי. "הצלחתה של פרטנר בהתמקדות בדור ה-5 מדגישה את תפקידה כחלוצה בטכנולוגיות ניידות מתקדמות" קובע הדירוג.
הקמפיין בהובלת משרד הפרסום מקאן תל-אביב והבמאי שחר סגל. סמנכ"ל שיווק ותוכן בפרטנר, אסף אביב: "אנו ממשיכים לצרף מדי יום לקוחות לרשת החדשה והמתקדמת שלנו Private 5G, שמספקת חוויה משלימה ומקסימלית למנויי הסלולר שלנו. סקר גיאוקרטוגרפיה בדק ומצא את מה שידענו תמיד: פרטנר היא רשת הסלולר המועדפת בישראל".
סטטיק ופרטנר בקמפיין חדש - בהשראת מבצע הביפרים
עצרת מחאה נגד הממשלה בכיכר הבימה בתל אביב: ”המדינה בהתפרקות"
בעולם הערבי טוענים: "ארדואן החל לבחוש בעוד מדינה - ישראל בהיסטריה"
הפעם זה יעבוד? ראש ממשלת לבנון הודיע: השלב הראשון של מבצע איסוף הנשק - יסתיים
בלי צו ובלי הסכמה: צבא לבנון עוצר את המהלך נגד חיזבאללה
אחרי ניסיון החטיפה: צה"ל כיתר את העיר יריחו, ומבצע בידוקים