מפקד מחוז תל אביב ניצב חיים סרגרוף, חתם בתום הלך שימוע, על צו סגירה ל-30 יום למסעדת אוליב, בהרצל פינת לילנבלום בתל אביב, אחרי שבמקום נתפסו שוהים בלתי חוקיים (שב"חים). בראשית השבוע הוגש כתב אישום כנגד בעלי המסעדה בגין העסקת שב"חים.
העסיקו שב"חים: המסעדה האהובה בתל אביב תיסגר ל-30 יום
מצר הורמוז שוב בוער: איראן תקפה ספינה - ובוחנת את ארה"ב
מנהיג החות'ים מאיים - זו הזירה החדשה שתוביל לסבב נוסף
רצח ביפו: נקבע מותו של אחמד געברי בן ה-15; המשטרה: נפתחה חקירה
המסר הישיר של ישראל כ"ץ לאיראן: "נתקוף בכל העוצמה"
זירה קשה בכביש 65: שני רוכבי אופנוע נהרגו סמוך למחלף גולני