מדד אמון הצרכנים של הלמ"ס, שבמידה רבה משקף את מצב הרוח של הצרכנים בישראל, רשם שיפור בחודש אפריל. הוא עמד על מינוס 18% לעומת מינוס 24% בחודש הקודם. הצרכנים סבורים שמצבם הכלכלי (המצב הכלכלי של משקי הבית) ישתפר - 0% לעומת מינוס 8% בחודש הקודם.
אם זאת, יש פערים בקרב קבוצות האוכלוסייה השונות. על פי ההשכלה, אצל חסרי תעודות בגרות המדד הוא מינוס 20%, לגבי בעלי בגרות המדד הוא מינוס 22%, ואילו בעלי תעודה אקדמית פסימיים הכי הרבה עם מדד של מינוס 23%. לגבי לא מועסקים המדד עומד על מינוס 21% לעומת מדד של מינוס 22% לגבי אלו שמועסקים. פערים גדולים בין ערבים ויהודים: יהודים עם מדד של מינוס 19% לעומת מדד של מינוס 30% לגבי ערבים.